Sunnhet på boks

Dagens morgentur med mamma ble en svettefest uten like. Vi begynte å gå rolig tur, og skravle om alt og ingenting. Mamma er verdens beste sparringspartner når jeg har store avgjørelser å ta, eller ting er komplisert. Hun er ganske så magisk på den måten. Vi gikk altså der å snakket, også kom vi over en trapp, og boom så var turen vår gjort om til tidenes trappeøkt. Vi løp, vi hoppet, og gjorde masse ulike øvelser. Jeg hadde på meg pulsklokke, og flere ganger var jeg oppe i nærheten av maks. Jeg hadde med meg et lite minikamera som jeg ofte bruker på tur, og jeg fikk dermed dokumentert alle øvelsene til dere. Så i morgen kommer det et spennende, og forhåpentligvis inspirerende trappe-innlegg her på bloggen. Stay tuned! 

Etter turen dro vi hjem og dusjet, før vi møttes igjen for påfyll av energi. Vi møttes på Will I juice og koste oss med kaffe, smoothie, questbarer og juice. Etter et par timer dro jeg tilbake igjen, og kjøpte med meg en stor salat med pesto og deilig grovbrød som take away. Denne deiligheten koste jeg meg med hjemme i sofaen. Dette kaller jeg luksus i en boks. Har dere sett en så fristende og deilig salat?


I dag oppdaget jeg noe som uten tvil er min nye favorittsnacks. I disse boksene er det tørket gulrot, søtpotet, rødbete og pastinakk, tilsatt litt solsikkeolje og havsalt. That´s it! Dette er altså tørkede grønnsaker, som både ser ut som og smaker helt som chips. Jeg elsker sunnere alternativer, og denne troner, enn så lenge, øverst på min favorittliste. Dette finnes sikkert på ulike helsekostbutikker, så sjekk det ut neste gang du er innom! Man kan helt sikkert lage det selv også – det skal jeg jammen teste en gang. Har noen av dere prøvd å lage dette hjemme? 

 

Nå skal jeg straks løpe ut døren her, min skjønne venninne Charlotte hadde bursdag i går, og det må selvfølgelig feires. Jeg har ringt å bestillt masse deilig sushi, og gleder meg så utrolig til å kose meg med det sammen med skjønne jenter. 

Hva er deres planer for lørdagen?

 

Smiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Inspirerende å følge deg 🙂 gleder meg til lunsjtips i Krsand!
      Lurte også på om du kunne lage et innlegg med alt du spiser en typisk hverdag. Alltid mye godt fra deg 🙂 dette innlegget kan jo også gjerne postet kontinuerlig:-)

    2. Hei, Maren!
      Hvor er det sorte settet du har et bilde av på mystory fra? 🙂
      God helg! Klem Marte ❤️

    3. Har laget gulrotchips og søtpotetchips hjemme 🙂 Kjempegodt! Og på en salatrestaurant i Barcelona fikk vi grønnsakschips i salaten, det var skikkelig godt med noe crispy og litt salt. Du får kjøpt ferdig grønnsakschips på f.eks. Meny, den er sikkert ikke like bra som hjemmelaget, men funker jo som et kjapt alternativ 🙂

    4. Det så helt fantastisk ut!!! Like bra som Lett eller? 🙂 Takket være deg, har jeg spist på Lett 3 ganger de siste 2 ukene, og synes de har helt fantastisk mat der! Bor selv i Oslo, så er litt lettere for meg å komme meg dit enn det er for deg 😉 Du har sikkert prøvd alle juicene, men hvis ikke, må du prøve Ananas, eple og myntejuice. Den var helt heaven!! Så deg der faktisk en gang, men turte ikke å gå bort å si hei, heheh 🙂 Venninnene mine som jeg var med, og som ikke visste hvem du var, sa helt uoppfordret uten at jeg hadde sagt noe, at du virket så utrolig glad og hyggelig. Ble skikkelig glad da de sa det, for det er akkurat det bilde jeg også har av deg 🙂
      Gleder meg også til en liten Kristiandsandsguide! 😀

    5. Åå, nam.. Skulle virkelig ønske de hadde Will I Juice i Oslo også, alt ser så utrolig godt ut der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg