La oss inspirere hverandre #marenerdvik

Jeg har tenkt på en ting som jeg vil snakke med dere om. Jeg vet at jeg har mange spreke, herlige, motiverende og ikke minst inspirerende lesere. Jeg merker det på kommenatrene deres, og jeg har gang på gang blitt inspirert av mat dere deler, treningsøktene dere legger igjen i kommentarfeltet, og ellers bare de hyggelige hverdagskommentarene. Jeg vil se mer av dere, jeg vil bli bedre kjent med dere, og jeg har funnet ut at måten å gjøre det på er å skape et felles rom.

Jeg har derfor tatt i bruk hasttaggen #marenerdvik. Så hvis du tar et bilde som du vil jeg skal se, som er inspirert av noe du har sett her på bloggen, eller som du tenker kan være inspirerende så hadde det væt så herlig om du tagget bildet ditt med #marenerdvik. På den måten har vi et felles rom på instagram hvor jeg får muligheten til å se hvem dere er, klikke meg inn på kontoene deres, se bildene deres og bli bedre kjent med dere.

Jeg håper dere vil slippe meg inn i insta-hveradagen deres. Jeg gleder meg så til å se bildene deres, og bli bedre kjent med dere. 

 

Stort smiiil fra Maren

 

6 kommentarer
    1. Syns bloggen din er kjempe bra og inspirerende! Men kan du lage ett blogg innlegg om åssen du jobber som pt? Har veldig lyst til og begynne med pt i august.

    2. synes det er så utrolig koselig av deg å virkelig vise at du bryr deg om leserne dine! blir helt varm av å lese innleggene dine, du viser virkelig at du setter pris på oss på en måte jeg ALDRI har sett noen andre bloggere gjøre! stå på Maren, jeg har så stoor respekt for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg