Favoritt lunsj & dagens økt

Jeg sitter her med et stort smil om munnen, både fordi det har vært en super fin dag, men mest fordi jeg akkurat bestemte meg for å bli i Oslo i to dager ekstra. Det popper stadig opp nye spennende forespørsler, og ting jeg har lyst å være med på. Så nå blir det ikke hjemreise i morgen, men oslohygge helt frem til fredag. Hurra! Det betyr at jeg får flere muligheter til å kose meg på bandt annet Lett Oslo, som jeg la min elsk på ved forrige Oslobesøk. Dagens lunsj ble inntatt der, og se som denne frøkna koste seg. De salaten er bare helt magiske, og favoritten er uten tvil salat med revet marinert kalkun, chevre ost, søtpotet og masse annet godt. Persille pesto, grønn juive og questbar ble det også. Denne lunsjen var en fest i munnen!

Etter lunsj dro jeg til Gym ila for å møte skjønne Camilla på en kaffe, etterfulgt av en treningsøkt. Jeg lot meg inspirere av gårsdagens trening med Roger som er PT på gym ila, og laget meg en finfin liten sirkel. Først kjørte jeg 4×4 pullups, hvor jeg brukte 4 sekunder opp, og 4 sekunder ned. Fy søren – den kjenner man!! Så kjørte jeg fire runder av denne sirkelen, med 8 repetisjoner på hver øvelse:

  • Hacklift 
  • Liggende lårcurl 
  • Nedtrekk 
  • Skulderpress 

En god, effektiv og tidsbesparende økt, som var unnagjort på en drøy halvtime. Nå må jeg løpe videre her, men jeg titter som alltid innom dere igjen i morgen tidlig. Ha en nydelig kveld, og en fin sankthansfeiring. Er det noen som skal avgårde å brenne bål og kose seg?

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Jeg hadde planlagt ut å se bål, men det er dårlig vær så verken båttur eller tur til sjøen fristet. Det ble hjemmekoseli på meg

    2. Hei! Jeg bare lurer på hvordan du pleier å varme opp før en styrkeøkt? Hva gjør du og hvor lenge?
      Og hvor lenge pleier du å trene når du trener styrke? Med oppvarming, selve styrke-økten og evt. nedjogg/tøying

    3. Anonym: Jeg har kjøpt all maten min til nå selv, og betalt fra egen lomme. (Hatt et par møter og et intervju – da har de jeg er i møte med betalt) Jeg er der veldig mye når jeg er i Oslo fordi jeg simpeltent elsker den typen sunn og bra mat. Blir det et samarbeid, så vil det stå tydelig merket i innlegget 🙂 Det må være lov å spise fargerik, sunn bra mat og ha lyst å dele det med leserene mine uten at det på død og liv må være sponset! Alt er ikke spons selv om man har en blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg