Søndagsdate på Frogner House

Oppholdet er sponset

Endelig er jeg på plass i Oslo, og det føles litt for godt å være tilbake. Jeg elsker Kristiansand, og er glad for å ha flyttet hjem, men, og ja det er et lite men her, jeg storkoser meg på Oslobesøk. Jeg har sjekket inn på Frogner House denne gangen også, men denne gangen på en ny adresse. Frogner House har leiligehter over hele Oslo, og da tenkte jeg det var gøy å prøve ut noe nytt. FH er kjent for å ha en lekker stil og derfor er det alltid gøy å se hvordan det ser ut. Jeg åpnet døren til min lille studioleilighet, og dette er hva som møtte meg. Forrige gang gikk det i mye farger, mens her er det stilrent i grått, hvitt, beige og svart. Jeg elsker stilen, og har helt seriøst lyst å stjele med meg den puten i stolen hjem. Hehe. 

I kveld har jeg koselig besøk her, og vi er i gang med kokkelering. Det står burgere med ost, fullkornsbrød og salat på menyen. Vi planlegger guacamole og stekt sopp også. Det er så deilig å ha eget kjøkken, det blir en helt annerledes følelse med en gang. jeg føler meg så mye mer hjemme når jeg kan lage min egen mat, og invitere gjester på middag.  


Nå må macen bort, maten er snart klar og jeg har ikke hjulpet til med noe som helst. Så nå er det på tide at jeg tar litt ansvar her. Jeg håper dere har en deilig søndag, og koser dere med noe hyggelig i kveld. I morgen er det grytidlig opp for meg, jeg skal på shoot med Run and Relax og vi er i gang fra tidlig morgen. Hele høst kolleksjonen skal tas bidler av, og vi skal være i de vakreste omgivelser. Jeg gleder meg så til å vise dere! Jeg oppdaterer bloggen når jeg kommer tilbake, men følg meg gjerne på snapchat, den blir nemlig med meg gjennom hele dagen. Dere finner meg på marenerdvik

Smiiiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Å så deilig måte å bo på hotell på. Veldig praktisk å kunne lage litt egen mat
      Lekkert rom/leilighet

    2. Hei!
      Jeg lurer på hvor mange dager i uken du spiser godteri eller har “cheat” day?
      Hvis det.. Hvor store mengder?;-)

    3. Hadde vært så deilig å ha den muligheten til å sjekke inn på hotell i ny og ne, og ha så mye morro som du virker til å ha det!! Kos deg masse i dag, Maren- du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg