Sporty sommerfavoritter

Inneholder Aff.links

Singlett  //  Shorts // sportsbh // Flyknit sko // Sportsbh //  Shorts  // Vest 

Nå er det lenge siden jeg har delt mine treningsfavoritter på klesfronten med dere. Jeg er nesten daglig inne på ulike nettsider og surfer rundt, lager ønskelister og oppdaterer meg på nyheter. Jeg synes denne treningsvåren har vært helt fantastisk med mye farger, og prints. Spesielt har Reebok og Adidas skillt seg ut synes jeg. Nå som vi går inn i sommermånedene har jeg lyst å dele mine sporty sommerfavoritter med dere, og for meg er det ett merke som troner over alle, og det er NIKE. Fy søren så mye freshe klær det merket leverer altså. Min Nike-ønskeliste er milelang, men jeg har klart å plukke ut mine absolutte favoritter. Det går i fersken, gult og pasteller. 

Tights print  //  Singlett //  Shorts // Sportsbh // shorts print // Flyknit sko // Singlett 

Skoene i dette innlegget er av modellen Flyknit, og de er kanskje det som står høyest på min ønskeliste. Har dere sett noe så fresht? Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg liker de rosa, grå/orange eller de gule best. Se for dere sommerbrune ben, en fargerik sporty shorts, og de skoene da. Jeg har nesten kun Nike i dette innlegget, men måtte legge ved pastell shortsen fra Adidas. Den var bare helt perfekt i fargene synes jeg. 

Rosa tights //  Gul singlett //   sko rosa  //  Sko grå-orange  //  Turkis shorts //  Singlett 

Nå er jeg spent på hva dere synes om plaggene og skoene jeg har valgt ut. Fant dere noen favoritter? 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Tightsene/shortsene til Nike, med det brede stykket i livet (som den turkise) er helt fantastiske å trene med 🙂 Holder magen på plads og er super behagelige å ha på. Det er deilig med litt farver og mønstre, ikke bare kjedelig sort 🙂
      Ha en fin søndag.

    2. Enig. Så fantastisk mye fint. alt er fint, kanskje skoene hadde ttronet høyest hos meg. Og jeg synes også shortsene er skikkelig kule, men de er så innmari korte. Og det er litt ubehagelig…
      Har du snap forresten!?
      Hilsen Anja

    3. Nå som det snart er sommer og slikt, pleier du å grille å spise grillmat? F.eks hamburgere og pølser med tanke på at det er usunt lixm?:) Og hvor mye unner du deg i såtilfelle?

    4. Malin<3: følger du meg på snapchat? For det her var nesten komisk. Spiste både pølse og burger for typ 5 minutter siden. Hehe 😀 Snappet hele bordet nettop. Grillsessongen er jo det beste som finnes. Husk at det finnes kalkunpølser og burger av karbonadedeig. Og uansett, så er det virkelig ikke farlig med en liten pølse i ny og ne 😉

    5. Så flotte og freshe sommerplagg 🙂 Ang skoene, vet du om de er godt nok dempede til å løpe med, eller vil de være mer egnet for styrke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg