Solsiden Bootcamp

I dag har vi arangert Solsiden Bootcamp på herlige Odderøya. I utgangspunktet var det meldt vindt, kalde temperaturer og regn, men tror dere ikke solen gløttet frem likevel, og satte perfekte rammer for bootcampen. Thomas Falkum som driver solsiden tok styring og sammen med Sondre ( personlig trener ) og Toni ( muskelterapaut ) så ledet de oss gjennom en super økt. 

Sondre startet med en 30 minutters løpetur. Vi jogget rolig, med et par drag hvor vi økte farten, vi var innom en bratt bratt bakke og kjørte et par sekvenser med fartslek. En helt super oppvarming. Etterpå tok Thomas over og kjørte gjennom en intervall styrkeøkt med ulike egenvekstøvelser. Vi jobber i intervaller på 1 minutt, med 15 sekunder pause. Etterpå var det ulike par-øvelser som trillbår, bryting, statis knebøy med partner på rygg og flere andre morsomme øvelser. Vi kjørte også en leken stafett med sekkehopp, potetløp og bakke sprints. På det tindspunktet var jeg på en liten nedtur i formen, og måtte ta en pause. Jeg koste meg med en questbar i sola mens de andre løp. Hehe. Herlig! 

Vi avsluttet med tabata i sanden, og uti vannet. Jeg har nok sannsynligvis en halsbetennelse på gang, og droppet derfor å løpe ut i vannet. Jeg tok det også litt med ro underveis under hele dagen, og passet på å ha godt med klær på meg. 

Dette har vært en helt utrolig gøy dag, med et supert opplegg med en fantastisk gjeng. Jeg håper virkelig vi får til flere av disse! 

Så det ikke morsomt ut? 

 

Smiiiiil Maren



7 kommentarer
    1. Nå gidder jeg ikke å gjøre som om jeg ikke er MISUNNELIG -Ååååååååååååå så gøy det ser ut – jeg virkelig misunner dere. Og selvsagt hjelper det på motiverende til å trene og komme i litt bede form for min del TAKK
      Supert innlegg – håper du ikke blir skikkelig syk

    2. Så kjempe gøy ut. Så gøy å være en del av et treningssenter som virker veldig hyggelig.. !!
      Har du forresten noen gode film tips fra Netflix å komme med? Her i Oslo pøsregner det, så nå har jeg en date med sofaen snart.
      Hilsen Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg