Friskmeldt! Hvertfall nesten….

God morgen. Her er formen stigende, men halsen kjennes fremdeles ut som sandpapir. Jeg momser halspastiller og drikker te til den store gullmedalje, og har stor tro på at det snart er over. Jeg har heldigvis sovet godt gjennom hele natten, og bare det gjør at formen føles bedre. Nå sitter jeg her å koser meg med en enkel frokost bestående av knekkebrød med ost og skinke, skyr og friske bær. Jeg skal strakas ut å gå meg en liten tur i frisk luft, før jeg får besøk. I dag skal mamma og meg ha en kosedag, for å feire at 2 året på sykepleien er fullført med glans. Det er viktig å feire de små gleder i livet. Jeg har også et møte midt på dagen som jeg tenker kan bli spennnende. 

I kveld har jeg min siste dag på sofaen før jeg erkærer meg selv 100% frisk. Hehe. Jeg har nemlig ikke tid til mer nå. I morgen er det Solsiden Bootcamp, og der må jeg delta. Det er faktisk ikke aktuelt å vudere å droppe det en gang, så en kveld til nå, så er denne skrotten frisk. Punktum. 

Jeg håper dere holder dere friske og fine. Har dere noen spennnende planer for helgen ? 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg