Lyst å bli med til Marbella?

Husker dere jeg fortalte dere om mitt spontane lille påfunn om å joine Nordic fitnesscamp i Marbella? Jeg reiser på dene turen fordi jeg har lyst på et sporty eventyr, det er ikke en sponset reise. Jeg drar som sagt alene, og er litt nervøs for det. Nå har gjengen bak denne treningscampen vært så generøse at de har gått med på å gi mine lesere 800 kr i rabatt på turen. På den måten kan det være jeg får en reisebuddy, og i tillegg får den eller de personene som joiner meg turen billigere. Vinn vinn tenker jeg. Tilbudet finner dere HER

Jeg har vært inne på nettsidene å lest om turen så latterlig mange ganger, og jeg gleder meg bare mer og mer. Dette er en skikkelig treningscamp med de beste og råeste fasiliteter. Dette er drømmen for en sportsidiot som meg. I tilegg er det spa, og muligheter for både manikyr, pedikyr osv like i nærheten. Akkurat det synes jeg var litt gøy. Området er også super flott, og det ligger så og si stranda. Det blir mye trening, men det vil også bli tid til å sole seg på stranda, shopping, kose seg, slappe av, knytte nye bekjentskaper. Jeg kjenner flere som var me di fjor, og de skryter begge så mye av turen. 

Inkludert i pakken: 

  • Boksing og styrketrening på Elviria Beach.
  • Yoga på stranden i soloppgangen.
  • Nordic Fitcamp-timer i sal
  • Spinning med instruktører.
  • Seminarer, motivasjon og trening med Antonio.
  • Fellestreninger på Alhamar Fitness Center med veiledning og fettmåling.

Oppholdet, flyreisen, transport til og fra flyplassen, alle frokoster, og alle middagene er også inkludert i prisen.

I tillegg så finnes det flere aktiviteter som også er booket for Campen, men bestilles utenom. For eksempel: Padling og styrketrening på strand med tidligere Elitesoldat Mike fra Mikes Gym. En røff opplevelse etterfulgt med en buffet på velkjente Beach House Marbella. Crossfit med Carl Wall. Tidligere Elitesoldat. Militær hinderløype på Mikes Gym. For de som var på Camp i fjord var dette et av høydepunktene. Her får man sprengt grenser. Alle kjører individuelt og etter eget tempo. Tøye grensene i Klatrepark Marbella.

Det er ikke lenge siden jeg kom hjem fra en treningscamp, og det var bare så amazing at jeg begynte å lete etter en ny mulighet like etter jeg kom hjem. Nå har jeg altså funnet denne campen i deilige marbella, og gleder meg så ubeskrivelig mye til avreise om kun en liten måned. Dette blir min første tur alene, men jeg krysser fingrene for at jeg får med en eller flere av dere lesere, eller kanskje en venninne eller kompis av meg. All info om turen finner dere HER, og spesialtilbudet finner dere HER. 

 

Smiiiiil Maren


14 kommentarer
    1. så sykt rått! Driver å frister noen av venninnene mine med typ shape up weeken tur og slike aktivitets ferier. Men taper hver gang!
      Hadde vært helt rått å vært med på et slikt opplegg:)

    2. Michelle: Dra alene? Det er mange som reiser alene på slike turer:):):) Du møter masse masse nye folk og jeg tror man lærer så mye av å reise alene!

    3. Skulle gjerne ha vært med, men kjæresten min overrasket meg med en sydentur i går kveld, alt er betalt, hehe, så er litt bortskjemt, kan man si. Jeg jobber faktisk for ICON som jobber med å få en avtale og kontrakt med Nordic Fitness Camp, så til neste år er det mulig jeg er med som instruktør og personlig trener 🙂 Ser jo superkult ut og vil helst være med som instruktør! Er så gøy å trene en hel gjeng og se de mestre øvelser, det blir så knallgod stemning! 😀

    4. Jeg så det første innlegget ditt om turen og ble veldig gira. Så jeg tok faktisk og heiv meg rundt og bestilte tur..! Jeg skal også reise alene og gruer meg litt til det. 😉
      Men jeg tror det blir en veldig spennende tur og gleder meg veldig! 🙂

    5. Hehe…kjekkere å være loners sammen da..! 😉
      Jeg bestilte turen før det siste innlegget ditt, så jeg visste ikke om den reduserte prisen. Har ikke gjort noe med det nå heller. Men som en ekte Sunnmøring så takker jeg vel aldri nei til redusert pris..! ;P Jeg kan sende deg en mail. 🙂
      Jeg har troa på at det kan bli en bra tur! 🙂

    6. Vurderer sterkt å henge meg på som alenereisende. Ingen bestilt tur til sommeren grunnet mye reising i fjor. Men prisen var jo langt fra så ille mtp alt inkludert!
      Varer tilbudet til 10.06?
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg