Sår hals & Proteinkaffe

Her om dagen var jeg på Nimue Hud og fikk nye freshe negler (sponset). Litt crazy, men jeg liker dem. Formen er dessverre ikke så mye bedre i dag, på tross av en hel ettermiddag og kveld i senga i går. Jeg følte jeg måtte unne meg en ekstra god kaffe nå som formen ikke er helt på topp. Jeg lagde derfor et stort glass proteinkaffe med sjokoladesmak sammen med frokosten i dag. Kaffen er laget på dobbel espresso, en sjokoladeproteishake og litt melk. Mmmm. Så den ikke god ut? 



Jeg hadde planer om å starte dagen med trening, for så å dra på lunsj til en venninne, og nyte sola i hagen hennes. I skrivende stund sitter jeg her og er ikke helt i form, og regnet pøser ned utenfor. Så det er ingen tvil om at planene må endres litt. Jeg tenker at vi kan jo kose oss med lunsj inne, og gjøre det beste ut av det. Treningen må nok avlyses dessverre, og det liker jeg veldig veldig dårlig. Jeg kjenner jeg er fristet til å dra å prøve meg litt frem å se hvordan kroppen responderer, men egentlig så vet jeg jo med meg selv at det ikke er så smart. Hehe. 2 dager inne og jeg er allerede rastløs! 

Hvis noen av dere sitter på noen geniale bli-frisk-super-fort tips så vær så snill å del dem i kommentarfeltet. Jeg er fryktelig dårlig til å være syk, og har så lyst å bli frisk igjen i en fei!! Jeg handlet inn ingefær, sitron og honning i går, og tenker å mikse dette sammen i en stor kopp med te. Det må da gjøre underverker, tror dere ikke? 

 

Smiiiiil Maren


16 kommentarer
    1. God bedring. Drikk masse, spis litt som frister. Kanskje litt frukt som vannmelon?! Sov og slapp av. Det er vel det som hjelper. Ikke trening, kanskje gå en liten tur evt for litt luft!
      Hilsen Anja

    2. Jeg bruker av og til å drikke 2dl kaffe, blandet med 1dl fløte og ei stor måleskje med habit sitt kaffe-protein. Helt nydelig!
      Er kjipt å ikke være i form, men slik er det jo bare av og til. Greit at man kan ta seg en hviledag og bare tenke på å bli frisk da 🙂

    3. Emijoly Yoga Vennesla: Hehe, ja du mener yoga kurerer sår hals og dårlig form? Jeg kjøper den. Hehe. Hvis jeg ikke har feber når kvelden kommer så skal du ikke se bort i fra at jeg stiller opp. Stort yogasavn <3

    4. Våknet også opp med sår hals og dårlig form i dag, så måtte stå over dagens treningsøkt selv..veldig kjipt, men sånn er det hvis man vil bli frisk 🙁 god bedring, fine deg! 🙂

    5. huffda så kjedelig for deg! 🙁
      Men jeg lager lg te av det du kjøpte og det gjør underverker! Så tror jeg også det er bra å få i seg mye frukt og grønt, sove mye og slappe av 😀
      God Bedring!!!

    6. God bedring!Søvn hjelper absolutt på, eller hvile generelt. Men når kroppen og hodet har vært i eksamensperiode er det jo helt naturlig at det kommer en innhentingsfase etterpå.
      Jeg ville tatt en tur på yoga, den definitivt beste metoden for stressreduksjon og restitusjon av hodet. Hodet er jo det som styrer både kropp og sinn.. 🙂
      Forresten kjempe fine negler, vet du hva fargen heter? Sommerfresh var den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg