Han har gjort det igjen!

I skrivende stund ligger jeg i senga, og er litt små pjusk i formen. Halsen føles som sandpapir, og bihulene er helt tette. Hodet verker, og febermåleren har snikt seg en halv grad over normalen. Jeg ber til høyere makter om at den ikke øker noe mer. Er ikke dette typisk når man endelig har ferie? Arg! Jeg har derfor valgt å lytte til kroppen, og puttet meg selv i seng. Jeg nekter at denne forkjølelsen skal få lov å bosette seg i min kropp. 

Tilbake til overskriften. Min gode venn, kollega og treningsbuddy Alejandro Fuentes slapp i går sin nye låt Encore, og en ting som er sikkert – han har klart det igjen. Jeg forelsket meg i RÅ, og trodde faktisk ikke det var mulig å toppe den. Jeg var så heldig å få høre Encore noen dager før den ble sluppet, akkurat slik som før forrige låtslipp, inne på konoret på Solsiden, hvor vi begge jobber. Jeg er så glad for at Ali ville dele den med meg, og jeg er så uendelig stolt av denne fyren her. Ikke bare er han en super fin fyr, en dyktig trener og fagperson, han er også en helt ubeskrivelig dyktig artist. Han skaper magi, og den nye låta hans er rett og slett magisk. Skru opp lyden, len deg tilbake, lukk øynene og bare NYT!  

Så snart formen er bedre så skal denne låta være med meg ut på løpetur! Encore er så deilig rytmisk, så feel-good og en skikkelig gla´låt spør du meg. Jeg er virkelig ingen musikkannmelder, jeg bare vet at jeg elsker det jeg hører, og ingenting er vel bedre enn det ? Dette blir tidenes sommerlåt, ingen tvil!!

 Hva synes dere? Er det flere som får lyst å danse, løpe og bevege seg når dere hører den? Jeg gleder meg hvertfall til å putte den inn på treningslista mi!

 

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Hvor mye er det du veier?:) Trenger ikke å svare hvis du føler det er for personlig… Bare lurer..:) Er det lite å veie 49 kg når en er 16 år btw?

    2. Æ e så fullstendig enig med dæ, æ ELSKE den låta
      FANTASTISK OG HEEELT MAGISK
      Beste Artist ever som fortjener så syyykt å få anerkjennelse for det han skaper. Gratulere Ali <3

    3. God bedring kjære deg! <3
      Fengende låt, satte den på repeat, jeg ... Syntes dialekten din/ deres er så herlig - løfter låta enda et hakk liksom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg