Joggetur med løpevogn

I dag tikket det inn en melding på telefonen min, meldingen var et bilde av min nydelige lille niese, med spørsmål om jeg hadde lyst å være med henne på joggetur. Jeg måtte smile av meldingen, det var jo klart jeg ville det. 30 minutter senere var vi klare for tur. Min storebror, meg og lille prinsessa i løpevogn. Fy søren for en genial oppfinnelse, denne funket helt perfekt å løpe med, og vi storkoste meg på tur alle 3. Man kan sette på noen andre hjul som passer enda bere for løping også, men jeg synes det funket helt topp nå også. Vi jogget avgårde, og fikk virkelig hatt litt bror og søster kvalitetstid, mens lille snuppa lo og skravlet i vei oppi vognen. Det ble hele 7 km på oss i dag, og vi har planer om å gjenta suksessen i morgen. 

I skrivende stund sitter jeg å venter spent på at praksisplassene for mitt tredje og siste studieår på sykepleien skal legges ut. Jeg skal være 18 uker på sykehuset, og er så ubeskrivelig spent på hvor jeg havner. Jeg blir lykkelig bare jeg havner i Kristiansand egentlig, for jeg kan nemlig risikere å havne i flekkefjord. Jeg har ubeskrivelig lyst å være på barneposten, men det er få plasser og de aller fleste vil jobbe med barn, så sjansen er liten. Ellers krysser jeg fingrene for et par andre steder, men som sagt så er dette helt tilfeldig. Det er ingenting annet å gjøre enn å vente på at det legges ut på nett

Nå må jeg avslutte her, det er nemlig ei lita tulle som står å tripper ved siden av meg og vil ha meg med å leke. Jeg håper dere har en super dag, og at solen stråler like mye hos dere som den gjør her på sørlandet. 

 

Smiiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Du er nydelig! 🙂 Spør igjen jeg- har du jobbet på en psykiatrisk avdeling? Likte du det? Jeg føler at de som jobber her som studenter ikke trives, men det er kanskje bare meg. Det skulle ha krydd av mennesker som deg:)

    2. Anonym: Åå så trist at noen har følt det, jeg har nemlig helt motsatt opplevelse. Psykiatrien var min desidert beste praksis. Jeg var på ABUP (Avdeling for barne og ungdom psykiatri) og lærte enormt mye:)

    3. Håper virkelig du får plassen du ønsker. Får inntrykk av at du jobber hardt for å få til det du vil. Håper du legger ut hvilken plass du fikk 🙂

    4. Gratulerer med praksisplass på barneposten:)
      Barna der vil sikkert elske ditt vesen, akkurat som oss som leser bloggen din og følger deg på Snapchat etc.
      Lykke til og fortsatt god sommerferie (:

    5. GRATULERER MED PRAKSISPLASS PÅ BARNEPOSTEN 😀 😀
      Åå unner deg virkelig den følelsen når man jobber hardt, og får det man ønsker seg! Gøy!
      Sikkerpå at det er den perfekte praksisplasser for deg :)!

    6. Så flott å slå to flyer i ett på denne måten. Krysser fingrene for at du får praksisplass der du ønsker 🙂

    7. Ikke mist gnisten selv om du havner i Flekkefjord! En fantastisk liten sørlandsby, med bra sykehus og et fantastisk miljø! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg