Unn deg selv en kveldstur

I kveld gjorde jeg noe jeg ofte tenker at jeg har lyst til, men som jeg veldig sjeldent gjør. Nemlig å gå meg en kveldstur i frisk luft. Jeg tenker ofte at det er noe jeg burde gjøre, for da sover man så godt etterpå, at det er sunt med frisk luft og deilig med en rusletur etter en lang dag. Alt for ofte vinner sofaen, men i dag fikk jeg med meg en venninne og sammen gikk vi en deilig tur rundt Odderøya. Nå ligger jeg på sofaen, og jeg skal innrømme at det føles enda bedre å ligge her nå, etter en liten tur. Så mitt tips i dag er å komme seg ut på en liten gåtur før natta. Ikke tenk at det er noe du burde, eller må, tenk at du er heldig som kan, og tenk at du unner deg selv denne turen. 



Så det ikke litt deilig ut? Disse bildene er tatt rundt klokken 18.30, og fremdeles varmet solen godt, det var båter ute og masse mennesker langs hele strandpromenaden og rundt på Odderøya. Jeg kjenner at sommeren er like rundt hjørnet, og det er så deilig. 

Har dere hatt en fin lørdag? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Anonym: Haha, feil spørsmål! Spørsmålet er: Har du Restylane i leppene? Og svaret er nei. Jeg har alltid hatt store lepper, helt siden jeg var bitte lita. Faktisk var dette et kjempe problem i oppveksten og jeg ble utrolig mye ertet og mobbet for dem. Nå i voksen alder er “problemet” snudd helt om, og plutselig har de stygge kommentarene blitt til fine ord og komplementer. Det føles litt rart 🙂 så for å svare på spørsmålet ditt, jeg har ingenting i leppene og aner ikke hvor mange ml som er vanlig 🙂

    2. Du er så fin og god ! Er glad for at du er så flink med blogginga, det er så fint å følge med på:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg