En bolle i ovnen

Eller faktisk flere boller. Jeg lagde en porsjon boller i går, de forsvant på mystisk vis, og derfor startet jeg dagen med å bake en ny runde. Jeg fikk knipset noen bilder av gårsdagens porsjon før de forsvant. Bakverk altså, jeg skulle virkelig ønske det ikke var så latterlig godt som det er. Tenk om boller hadde vært helsekost, DET hadde vært noe. Heldigvis er det helg, og da er det lov med litt bollekos. Jeg må passe meg nå som jeg har sommerferie, hver dag er jo som en helg og det kan bli litt vel mye kos hvis kostholdet mitt skal tilsvare helg – hver dag. Hehe. En liten bolle i ny og ne har da aldri skadet noen, litt ekstra energi til dagens treningsøkt tenker jeg! På bildene ser bollene nesten litt uferdige ut, men det var de altså ikke. Mmmmm. 

I dag er det lørdag, og det betyr fellestrening på Solsiden. Jeg er stiv som en stokk i beina etter gårsdagens løpsrelaterte styrkeprogram, men skal likevel prøve å gjøre en innsats. Det er jo så gøy med de fellestimene, så jeg har veldig lyst å få den med meg. Senere blir det en liten runde i sentrum, før jeg skal ut på årets første båttur. Solen stråler her i sør i dag, og endelig er tiden inne for årets første tur på sjøen. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Så nydelig! Det fortjener du 🙂 tenker også at litt ekstra bare gjør godt på trening senere 🙂 kan jeg spørre om du lager de på hvetemel, sukker og smør osv? Eller pleier du å sunnifisere de med grovere mel, sukrin osv? 🙂
      Ha en flott dag! Klem 🙂

    2. Det så så koselig ut. Jeg er på jobb i dag, sykehus stenger ikke i helgen!! Etter jobb er jeg klar for trening, treningsbagen er klar. Deretter håper jeg solen fortsatt er her, for da frister det med bok i solen. Før mer jobb imorgen.
      Her i Oslo skinner solen allerede veldig godt. Ha en fin dag, og så er det jo eurovision i kveld. Det må jeg nesten få med meg.
      Hilsen Anja

    3. Må innrømme at jeg er veldig dårlig til å kommentere på blogger, men nå synes jeg det er på tide å legge igjen en kommentar her! Du skriver så godt og inspirerende, og med fine bilder til, kan det jo ikke bli bedre. Veldig spennende å følge med på deg, Maren! Liker variasjonen med trening, mat og hverdagsinnlegg. Håper du får en fantastisk dag, og koser deg masse i helgen!
      De bollene så forresten veldig gode ut, kunne du tenke deg å legge ut oppskrift?
      Klemklem

    4. Bollene ser fantastisk gode ut.
      Jeg er straks på tur til trening for å jogge. Jeg skal også handle mat i dag, og utover det er det full avslapping som står på planen.

    5. Løpsrelatert styrketrening – nå ble jeg nysgjerrig! ;-D Har du lyst til å skrive et innlegg om det?

    6. Mette: Haha, overhode ikke! Dette er en ferdigpose, og de fikk kun heve i 30 min istede for 60 fordi jeg måtte løpe videre til en avtale. Hehe. Men disse er altså fullt V både hvitt hvetemel og sukker. Sykt gode og sykt enkle å lage. Tilsett vann og gjær liksom. Hehe. Må være lov å jukse litt i blandt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg