Throwback ShapeUp Bootcamp

Jeg elsker dette bildet! Det sier veldig mye om den fantastiske uken vi hadde sammen på ShapeUp Bootcamp. Uken handlet om trening, aktivitet, samhold, girlpower og sist, men ikke minst gleden ved fysisk aktivitet og bevegelse. Det var helt spesiellt å se hvordan alle heiet på hverandre, backet hverandre og pushet hverandre gjennom øktene. Vi satt igjen etter endt uke og fant ut at ordet som er mest beskrivende for uken var treningsGLEDE og felleskap. Jeg har lyst å dele et lite bildedryss fra et par av øktene vi kjørte på Lapoint camp i Portugal. 

Vi kjørte flere av øktene nede på stranden, her ble det stafett og mye morro. Sprints i sand, statiske øvelser, intervallpreget styrketrening, sirkeltrening og mye mer morro. Tungt og brutalt mens det holder på, men hele tiden fokus på team, mestring, effektivitet og glede. Det skulle selvfølgelig være en god treningsøkt, men det skulle også være gøy, og bygge opp under en følelse av mestring. Det tror og håper jeg at vi fikk til. Jeg må smile når jeg ser på disse bildene, jeg savner virkelig deilige Ericeira, og alle jentene vi hadde med oss på tur. Her er litt bilder fra en av øktene på stranda: 

Nå får jeg bare lyst å booke ny tur med det samme, heldigvis er det jo faktisk en ny mulighet allerede i september. Jeg vet det begynner å fylles opp, da flere av jentene som var med nå i mai ønsker å dra ned igjen i september. 

I dag nyter jeg den første dagen av sommerferien min, og dagen skal brukes til, ikke overraskende, trening, etterfulgt av et par timer bloggjobbing, før jeg skal opp til familien på middag. Jeg håper også å få booket flybilettene og hotellet til London i dag, det blir så mye mer virkelig når alt er bestillt. Jeg har fått så mange fine tips fra dere, og det er jeg super glad for. Det er så gøy når dere blir så engasjerte, og kommer med så mange fine tips. Tusen tusen takk! 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Eksamensøving og trening som står på planen her, er så deillig å trene midt i lesingen. Bare sette hjernen på pause og få ut all frustrasjon 🙂 Lurte på en ting! Nå som man er midt i eksamensperioden, kunne du laget et tips om *matpakke* til eksamener. Er så lett å bare dra med seg noe usunt, som jeg tviler sterkt på at er så sunt for kroppen!
      -Stor klem fra Maia

    2. Var det mange av jentene som reiste ned uten å kjenne noen, eller dro de fleste ned sammen med noen? Det så i alle fall helt herlig ut, må jo være den perfekte ferie 😀

    3. Sunniva: Det var mange som reiste alene faktisk, og det funker helt supert. Man blir en utrolig samensveiset gjeng, hvertfall var det slik med den gjengn som reiste nå. Det var noen helt fantastiske jenter, og jeg kommer til å holde kontakten med mange av dem <3 Jeg vet ikke hva som skjer til høsten, men hvis jeg er med så skal jeg hvertfall sørge eksra for at de som reiser alene får det helt supert 🙂

    4. Har veldig lyst!!! men va ligger prisene på i forhold til å reise dit? Hvilke selskap reiste du med? :)Kan du gi meg litt info i forhold til det?:) God hælg flotte du:-)

    5. Synøve: Det meste av informasjon ligger på Lapoint sine hjemmesider. Reisepriser må du søke opp hos de ulike reiseselskapene selv, et tips er å søke på reiser på finn.no. Da blir alle selskapene satt opp mot hverandre og du kan finne ut hva som er billigst / raskest osv. Jeg vet at både TAP, norwegian, og flere andre selskaper flyr dit. Dette må du finne ut av på egenhånd, og hvis det er noe ift turen du lurer på så skal alt stå på Lapoint sine hjemmesider som er linket til i innlegget 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg