Deilige kontraster

Jeg elsker disse bildene! Det er noe magisk som skjer når man på den ene siden har solskinn og samtidig ser at uværet kommer veltende innover. Det var helt spesiellt å stå oppe på takterrassen og først kjenne solen varme, og i løpet av minutter se mørket komme og kjenne de første regndråpene. For noen deilige kontraster. 


Dere som har fulgt bloggen en stund husker at jeg forelsket meg i yoga, og fikk et helt spesiellt forhold til det når jeg startet med timer hos min fantastiske yogalærer Nina. På et tidspunkt ble ting for hektisk for meg, og jeg fikk ikke kalenderen min til å gå opp i forhold til timene hennes. Det å nedprioritere yoga er det dummeste jeg har gjort, for er det en ting man trenger i en hektisk hverdag så er det yoga. Heldigvis har jeg tatt med meg alle Nina sine tips, og praktiserer litt på egenhånd. 

Til høsten starter jeg opp igjen for fullt, og jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Yoga har kommet for å bli hos meg, og jeg kjenner noe mangler uten det. Jeg hører rykter om at det blir Yoga på ShapeUp bootcampen i Portugal, og det håper jeg virkelig stemmer! 

Nå er det straks avreise fra Kristiansand til Oslo, for så videre med det tidligste morgenflyet til Portugal i morgen tidlig. Hurra! Vi blogges fra Oslo litt senere i dag dere. 

 

Smiiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂
      Nydelige bilder <3
      Jeg lurer på en ting.... Snart har jeg eksamen, og er ligg stressa for hvordan jeg skal få tid til å trene? Hvordan gjør du det? Prioriterer du det anyways?

    2. Så flotte bilder! Det er sant som du sier, det er noe spesielt med stemningen når finværet brått skifter til uvær. I tillegg synes jeg ofte himmelen får så spesielt lys, noe som også synes på dine bilder. Selv har jeg aldri prøvd yoga, men jeg har satt meg som mål å bli med på noen yogatimer på treningssenteret etterhvert. Det skal jo være så avslappende, noe jeg trenger i denne stressende hverdagen.
      God tur og kos deg masse! 🙂

    3. God tur til Portugal! Skulle gjerne vært med, men passet ikke med jobb nå, så får prøve neste gang isteden. Den tightsen så god ut. Hvor er den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg