Dette er stort for meg

Slik så min ettermiddag ut i går. Ute på verandaen, med de siste strålende av sol før det kjedelige været har kommet å tatt oss her i sør. Jeg er litt stolt her jeg sitter, for denne måneden er jeg både i ShapeUp og i Kamille Puls. Dette er stor stas for meg. Jeg kommer virkelig aldri til å bli vant til å se meg selv i slike store magasiner. Jeg synes det er kjempe stort, litt skummelt og veldig gøy. 

Jeg koste meg ute på verandaen med bladene, før jeg fikk koselig besøk. Vi koste oss med snacks i min nye Muuto bolle, funlight saft og skravlings. Jeg elsker at verandasessongen er her, og ser frem til mange flere fine dager der ute. 

I dag regner det her i Kristiansand, men det er nesten litt deilig. Når det er fint vær så føler jeg liksom at jeg må ut å nyte været, og da blir alle slike ting som leilighetsvask og andre inne-ting nedprioritert. Så i dag er det litt ryddings, vasking og fiksing i leiligheten som står på planen før jeg skal en tur på trening ed to spreke frøkner. Vi skal prøve oss på en litt anderledes styrkeøkt i dag, og jeg deler jo som alltid økten med dere senere. Den deilige pesto-kyllingen jeg snakket om kommer også ut på bloggen i løpet av dagen, så det er bare å titte innom igjen senere. 

Hva er deres planer denne lørdagen? 

 

Smiiiiil Maren


20 kommentarer
    1. Jeg er og gla i terrasselivet på fine vårdager og sommerdager:) men i dag regner det og her på Vestlandet og trening ble det lite av. Så det blir nok husvask i min leilighet også:) ha en fin dag:)

    2. Vi går en deilig tid i møte, bare å stoppe opp å nyte. Denne tiden går så alt for fort.
      Synes du er kjempe tøff som stiller opp i ulike magasiner, du er en stor inspirasjonskilde, jeg har selv fulgt bloggen din leeenge nå. Imponert over hva du får til, og at du går ut av komforsonen din og stiller opp 😀 tøfft. Ha en fin helg 🙂

    3. Marita: Åå for en fin kommentar, spesielt fordi det virker som du faktisk har forstått at slike ting er litt utfordrende for meg, og at det skremmer meg, så når jeg da gjør det så betyr det litt ekstra. Så tusen tusen takk for denne kommentaren, den var spesielt fint 🙂

    4. Hei! Du er en av min største motivasjoner, og har fått meg til å virkelig elske treningen. Har inntrykk av at du ikke liker å svare på spm ang kalorier (fordi du ikke teller?) men jeg er så nysgjerrig på ca hvor mye som er vanlig for deg, og ca hvor mye proteiner/fett du får i deg. Husker Ingerindubai delte dette en dag, og det var veldig interessant å se. Stor klem fra Ina

    5. Ina: Jeg skulle veldig gjerne delt det, men jeg aner overhode ikke hva jeg ligger på. Og som sagt før så er jeg så lei av dette fokuset! Jeg spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat + et par mellommåltider med frukt eller en proteinbarer innmellom der. Jeg vil tippe jeg ligger på 2000-2500 ca. Vi regnet over en random dag for en stund tilbake og da hadde jeg spist 2400 den dagen. Beklager hvis du ønsker mer fokus på slik og jeg ikke tilfredstiller det ønsket, men jeg er ikke en sånn type blogger, og ikke en sånn type jente. Jeg spiser sunt og bra, og om det er 1800 kalorier eller 2800 bryr jeg meg veldig lite om. Jeg varierer nesten ingenting i vekt, verken opp eller ned, og det betyr vel at jeg er i balanse i forhold til inntak og aktivitet. Jeg har god energi på trening, og et stabilt godt humør, og da tenker jeg at det er mer enn godt nok. Mer trenger jeg ikke vite 🙂

    6. Så stilig at du er med i begge blad – og jeg gleder meg til å lese! Du er så flink som stiller opp og gang på gang går ut av komfortsonen din. Du inspirerer veldig, og det var for eksempel innleggene dine ang klatring som fikk meg opp i klatreveggen igjen (jeg har høydeskrekk) hehe!
      Her går tiden bare til eksamenslesing og litt trening inni mellom, og i dag tror jeg jeg skal ut å løpe litt i regnet. Det blir hvertfall friskt! Ha en fin dag 🙂

    7. Du er kjempe inspirerende! 🙂
      Du har ikke svart på dette før, men hvor har du kjøpt de glassen/boksene fra? De var veldig kule 😀

    8. Jenny: de med saft i? Det har jeg svart på i hvert innlegg de er med på nesten. Hehe. Men svarer mer enn gjerne igjen 🙂 de er kjøpt på Hansen & Co i Kristiansand 🙂

    9. Flott at din kropp selv klarer å regulere apetitten etter hvor mye du har behov for. Jeg spurte ikke for å pirke på deg, men fordi jeg (og mange andre) ikke er så heldige å ha en kropp som vet hvor mye den trenger. Etter flere år med overspising/underspising er den naturlige reguleringen ødelagt, og jeg må derfor veie opp maten for å vite at jeg får i meg passe mengde mat. Det hrøes nok rart ut for de som kan spise når de er sulten og stoppe når de er mett, men slik er det altså ikke for meg i denne perioden. Siden du er sunn og fin og har et naturlig forhold til mat, tentke jeg å høre med deg. Mente ingenting vondt med det. Hilsen Ina

    10. Ina: Da forstår jeg litt mer hvorfor du spurte. Unnskyld:( Helt forståelig at du da spør, og det var helt feil av meg å svare deg litt skarpt. Synes bare det er så utrolig trist at så mange jenter er totalt opphengt i kalorier. Men med deg skjønner jeg det er annerledes – så jeg beklager<3 sender deg en god klem 🙂 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg