Jeg tar utfordringen!!

Jeg har blitt utfordret av Redbull til å løpe for dem som ikke kan. Wings for life World Run er et løp hvor 33 forskjellige land stiller ved startstreken akkurat samtidig for å støtte arbeidet for en kur for ryggmargsskader. Det er ingen fast distanse, du løper rett og slett så langt du rekker før en følgebil tar deg igjen. Høres ikke dette spennende ut? 

Jeg ble litt lei meg når jeg oppdaget at jeg er på ShapeUp Bootcamp i Portugal når dette løpet arrangeres i Stavanger søndag 3.mai kl 13.00. Så gikk det opp for meg at jeg kan jo løpe i Portugal, det er jo akkurat det som er poenget. Det er jo deltagere fra ulike land, og alle starter samtidig, uavhengig av hvilket land du befinner deg i. Jeg ble så glad for dette, og enda gladere ble jeg når jeg fikk en offesiell utfordring fra Redbull som er arrangør for dette løpet. De har utfordret meg og fineste Pia til å løpe for dem som ikke kan, i portugal! Svaret er selvfølgelig JA!!! Jeg tar utfordringen. 

Nå er jeg spent på å høre om det er flere som stiller til start? 

Jeg vet at Kristiansand har et stort løpemiljø, og det har Red Bull også fått med seg. Derfor har de satt opp buss fra Kristiansand til Stavanger. Ler mer om gratisbussen HER. 

Påmeldingen koster 500kr, og det gjør du på wingsforlifeworldrun.com. La oss løpe for en god og viktig sak dere!!

 

Smiiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Hello! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og du har en utrolig fin blogg! Kommer helt klar til å følge deg videre, så hadde blidt kjempeglad for kommentar tilbake<3
      PS har en liten giveaway på bloggen så gjerne delta

    2. For et bra tiltak å løpe for de som ikke kan – full sympati fra meg – men løpe ???? Tja må tenke litt på det – men bra tiltak

    3. ååå…. jeg har så lyst til å delta! Men har slitt med betennelse i plantar facitt i ett åt nå og er så vidt i gabg uguen. Kan ikke løpe særlig mer enn seks km uten å provosere vondtene igjen.. så da utgår jo dette løpet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg