Våryr og lykkelig

Er det flere enn meg som er litt våryr for tiden? Jeg kjenner jeg blir så mye lettere, og gladere av sol, og varmere teperaturer. Når jeg kjørte hjem fra jobb i dag så var det hele 15 grader i luften. Herligfred så deilig. Jeg dro rett fra jobb til Solsiden hvor jeg gjennomførte en grei styrkeøkt med følgende øvelser: 

  • Knebøy til kasse
  • Chins / Pullups
  • Strak markløft
  • Sittende roing 
  • Enarms skulderpress
  • Triceps pushdown

Etter økten gikk jeg en liten tur ute i solen og samlet opp energi til å dra hjem å vaske leiligheten. I ettermiddag kommer nemlig mitt store, vakre nye spisestuebord, og da følte jeg leiligheten burde være ren og pen. Jeg er så ubeskrivelig spent på hvordan dette store bordet passer inn i min lelilighet. Jeg krysser fingrene for at det blir like bra som det så ut i butikken. Jeg har alltid ønsket meg et stort spisebord, hvor venner og familie kan samles. Nå har jeg spiseplass til hvertfall 10 personer, og jeg gleder meg til de første gjestene skal teste det ut. Jeg har faktisk bursdag nå til mandag, så kanskje det er en finfin anledning til å innvie bordet. 

Nå sitter jeg altså her, ferdig trent,  i nyvasket leilighet, med åpen verandadør. Jeg ser rett ut på havet, hvor sola glittrer og himmelen speiler seg i sjøen. Akkurat nå kjenner jeg meg rett og slett lykkelig. Har dere opplevd slike øyeblikk. Hvor man bare kjenner at man har det bra, og hvor man tar seg selv i å smile selv om man er helt alene? Slik har jeg det akkurat nå, og det føles så bra. 

Nå skal jeg straks møte pappa. Han er så snill å hjelper meg med det nye bordet. Senere venter en koselig middagsdate med fine folk. Jeg sniker med meg kamera, så kanskje jeg kan få knipset litt matinspirasjon til dere. 

Ha en deilig onsdagskveld!

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på om du hadde noen gode Trening’s tips for lår. sånn di blir strammere og kansje litt tynnere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg