Gul påskefluff

Jeg har storkost meg på fjellet, og hatt en helt fantastisk deilig påske med skiturer, strålende sol, pølsegrilling, påskegodt, gode middager og masse kvalitetestid med familien. Det var uten tvil vært en drømmepåske, men når jeg kom inn i leiligheten min i går kveld så har det aldri føltes så godt å komme hjem. Jeg har vært på tur en liten uke, og det holder i massevis. I dag skal jeg ha min første styrkeøkt på mange dager. Det har vært godt å ha litt styrkefri, men nå kjenner jeg at det skal bli godt å flytte litt på vektene igjen. Ellers er planen å pakke ut, og vaske klær etter turen. Jeg skal nemlig ut på tur igjen allerede til helgen, og gjett om jeg gleder meg. Mer om det senere.

Det er jo fremdeles påske, og derfor tenkte jeg å prøve meg på en gul versjon av fluff. Den ble ikke så gul som jeg hadde håpet, men hvis man legger godviljen til, så ser man at den er gul i fargen. Fluff er stivpiskede eggehvitter, med vanilje proteinpulver og sukrin. Super søtt i smaken, og perfekt hvis man har litt søtsug. Jeg skal sitte å jobbe litt med mail og bloggen nå på formiddagen, og da passet det perfekt med et litt påskeinspirert snacksbord nå mot slutten av påsken. 

Jeg er så glad for at vi valgte å kjøre ned fra fjellet i går kveld, og ikke vente til i dag morges. Det føltes nesten som man får en ekstra fridag når i og med at vi fikk utnyttet gårsdagen med skitur og grillings på fjellet i hele går, og nå våkner opp hjemme og har to fridager her hjemme. Fjellpåske er gull, men jeg liker veldig godt å ha et par dager i byen også.

Nå må jeg slutte å skravle og komme meg i gang her. Jeg titter innom for å dele treningsøkten litt senere. Ha en deilig dag, og nyt de siste dagene av påsken. 

  

Smiiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg