Dagens styrkeøkt & juicekos i sola

Dagens styrkeøkt ble en god gjennomgang av hele kroppen, fordelt på følgende øvelser: 

  • Markløft 
  • Pullups
  • Roing 
  • Brystpress
  • Pushups
  • Skulderpress

Jeg kjørte økten sammen med Edle, som flere av dere vet er hun min gode venninne og PTkunde. Nå kan jeg vel snart ikke kalle henne Ptkunde mer, hun har egentlig blitt min faste treningspartner. Jeg pusher henne på noen økter innimellom hvor jeg ikke er med på økten, men kun er treneren hennes. Vi trives så utrolig godt med å trene sammen, så i det siste har det blitt flere økter sammen hver uke. 


Etter økten dro vi innom Will. I. Juice for litt påfyll Jeg koste meg med en grønn juice ved navn Herlig Grønn, og Edle hadde Jordbær flørt. Begge var utrolig freshe og gode, perfekt påfyll etter styrkeøkten. Det har vært et helt ubeskrivelig vær her i dag, så juicen ble drukket ute på en benk i sola. Idyll!

Nå skal jeg straks i gang med pakkingen, for i morgen går turen til fjells.

 

Smiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg