Spring feeling

For noen uker siden var jeg en langhelg i Trondheim, hvor jeg var så heldig å få lov å leke meg litt på en fotoshoot sammen med flinke Ane Aspen hos 3t-shop. Vi tok noen deilige vårbilder i på det lyse, fine treningssenteret 3T Rosten. Jeg har gledet meg til å vise dere disse bildene. Jeg synes de er så delikate, lyse og fine. Jeg elsker fargene, og spesielt kombinasjonen av lilla og dus rosa. Klærne er ikke fra samme merke, men jeg synes de fungerer så bra sammen. Er dere ikke enige? 

 Klærne er sponset av 3t-Shop

Tights fra Reebok  // Singlett fra Run & Relax

Disse bildene gir meg en deilig vårfølelse, og jeg ser virkelig frem til det blir så godt og varmt ute at man kan trene utendørst med egen kroppsvekt, strikk, matte og kettlebells. I fjor lekte jeg meg masse på takterassen min, og det skal jeg gjøre i år også. Et par pluss grader til nå så er jeg på plass der oppe. Jeg har faktisk allerede testet den litt i år, men det er fremdeles litt i kjøligste laget for denne typen klær. Jeg var så heldig at jeg fikk lov å få med meg dette antrekket hjem etter shooten, og jeg gleder meg til å bruke dem mer fremover. 

 

Smiiiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Lekre farger! Jeg har aldri følt meg komfortabel i fargerike tights, så har går det hovedsakelig i svart, men digg med litt fargerike topper til ihvertfall!
      Kos deg masse på fjelltur! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg