Grått påskevær og søndagstrim

Påskeværet er ikke så mye å skryte av, men det stoppet ikke søndagstur med en god venninne. Vi travet i vei ned strandpromenaden, og ned til brygga hvor vi hadde en aldri så liten Questfest. Jeg er så alt for glad i disse barene, og momser gjerne tre, fire stykker i slenger. Hva da viljestyrke? Haha. 

Sjokoladen gav oss et fint energioverskudd som vi fikk brukt på en liten overkroppsøkt på Solsiden. Det ble en kjapp økt, men med supersett ( to og to øvelser etter hverandre uten pause mellom) får man unna mye på kort tid. Vi kjørte følgende øvelser: 

  • Nedtrekk og sittende roing 
  • Brystpress og pushups 
  • Skulderpress og sidehev
  • Triceps press og biceps curl 

Nå blir det filmkveld og kos i joggebuksa resten av kvelden. Akkurat slik jeg liker det på søndager. Appropos film, jeg må være den eneste som ikke hadde sett Frihetens regn, men den så jeg altså denne helgen, og den var bare så fantastisk. Så hvis du er en av de få som ikke har sett den – se den!!

Har dere noen tips til filmer man bare må se? Gi meg gjerne dine Topp 3 filmer.

 

Smiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Jeg har ikke fått sett “Frihetens Regn” ennå… Ligger på ToDoLista! Anbefaler deg virkelig å se “Bienes hemmelige liv” dersom du ikke har sett den. Leste boka først, og koste meg like mye med filmen. Trist, varm, morsom og god.

    2. Takk for all motivasjon du gir meg de dagene hvor ikke alt er lite lett.
      Ha en god og sprek påske!
      Slenger ut 3 filmer jeg liker godt 🙂
      – The boy with the striped pyjamas (sterk film – til ettertanke)
      – Gone girl (om det er spenning du er ute etter)
      – Mall cop (om du vil le litt)

    3. Leser bloggen din hver dag, min favorittreningsblogg!
      Umulig å velge topp tre filmer, men alle Batman-filmene, Shutter Island og Forrest Gump er jo helt fantastiske. Tom Hanks, DiCaprio og Christian Bale er trygge valg samt flere av Liam Neeson sine filmer og Morgan Freeman!
      Gleder meg til framtidige innlegg med masse inspo!!!:)

    4. The Help, hvis ikke du har sett den! Har “alt”: humor, drama, tårer og latter. Veldig gode skuespillere og et viktig og engasjerende tema!
      Argo: spennende og kul, jeg elsker agent/spion filmer, og denne er litt annerledes. Veldig bra og mange morsomme 70-talla referanser!
      12 years a slave: basert på en sann historie om en mann som blir kidnappet og solgt som slave. Rystende, krevende og fryktelig- men viktig!! Gripende, fantastiske skuespillerprestasjoner- en film som forandrer deg! Anbefales virkelig!
      Shutter Island- som har blitt nevnt. Kjempekul film, Leonardo DiCaprio spiller veldig overbevisende, litt skummel og en sånn film som du på slutten bare blir sittende og klø deg i hue og se ut som et spørsmålstegn på slutten. Nesten obligatorisk å se den to ganger, da er den lettere å forstå.
      Gone Girl: en dame forsvinner og vi følger etterforskningen. Men så tar filmen en litt uventet retning! Spennende og velspilt!

    5. Interstellar, The theory of everything og The imitation game er tre nokså nye filmer som jeg syns var veldig bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg