Vil du være med meg til Portugal?

God morgen dere. Jeg regner med at det ikke bare er vi i Kristiansand som våknet opp til snø (!) i dag. Jeg sitter her med frokosten min, og drømmer meg bort til sol, og sommer, hvite sandstrender, surfing og masse deilig trening. Det beste av alt er at dette ikke er en drøm. Dette er virkelighet, og det er faktisk ikke lenge til avreise. 3 mai reiser jeg til deilige Portugal på treningstur i regi av ShapeUp. Jeg reiser som ned som Personlig trener sammen med Pia Seeberg og Elizabeth killi, og vi inviterer dere alle med på turen. 

Vil du ha en uke med sol, surfing, bootcamp, sunn mat, joggeturer i fantastisk landskap, spennende og lærerike foredrag, en hel haug av inspirasjon, trening, og bøttevis av motivasjon? Da synes jeg du skal klikke deg HER og lese mer om ShapeUp Bootcamp. 

Det føles helt uvirkelig at jeg faktisk skal være med som Personlig trener på noe så spennende, eksotisk og motiverende som dette. Jeg har ikke ord for mye jeg gleder meg. Det eneste som kan toppe dette er at jeg får noen av mine nydelige lesere med meg til La Point Portugal. 

 

Stort sommer-smil fra Maren


9 kommentarer
    1. Jeg håper du får med deg mange hyggelige folk på den turen. Det ser jo bare helt fantastisk ut og hadde helt klart vært noe for meg. Dessverre passer det alt for dårlig sammen med økonomien min for tiden 🙂
      Håper dere alle får en flott tur og skaper deilige opplevelser og gode minner 🙂 Tror du kommer til å gjøre en super jobb som trener på turen 😉

    2. Hei! Hadde veldig lyst å dra på den turen med datoen passer ikke… så lurer på om dere kommer til å få flere turer? 🙂

    3. Åh, det hadde jo vært en drøm å kunne være med! 🙂 Ikke minst å få møte deg! Bloggen din er nemlig den første treningsbloggen jeg begynte å lese, og du har vært en av mine aller største inspirasjoner når det kommer til trening! På grunn av deg klarte jeg å lære meg å like trening og denne sunne livsstilen! Du er så flott 🙂

    4. Kristin Antiveros: Nei nå ble jeg helt rørt<3 Så utrolig koselig å høre! Du er jo så nydelig og inspirerende selv frøken, følger deg jo på instagram og finner masse inspirasjon i bildene dine! Nå gjorde du virkelig dagen min her skjønne Kristin<3

    5. De ordene var vel fortjent 🙂 Jeg er jo innom å leser bloggen din hver dag, og har faktisk gjort det i over tre år. Jeg er bare så utrolig dårlig på å legge igjen en kommentar :/ Du er virkelig flott Maren, og virker minst like fin på innsiden som du er på utsiden 🙂 Tusen takk for fine ord selv 🙂 Håper dagen din blir fin 🙂

    6. Hei! Høres helt fantastisk ut og har utrolig lyst å være med. Er inne og titter på flybilletter nå, men noe jeg ikke skjønner er at vi skal booke flybilletter selv. Likevel er det ingen informajson når vi skal være der osv, kan man booke flybiletter og komme til campen når man vil? Håper du svarer:)

    7. Hei! Du har en fantastisk blogg, og jøye meg hvor kjekt det hadde vært å blitt med på den turen!
      Vet du hvortid de skal trekke vinneren av konkurransen? :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg