FlowerPower på takterrassen

Klærne er sponset

Fri, lørdag og sol på Sørlandet, hva mer kan man ønske seg? Dette deilige været minnet meg på at jeg helt har glemt å vise dere dette deilige lilla antrekket fra Helly Hansen. Jeg elsker den blomstrete tightsen. Den er herlig spesiell, og egentlig litt “mye”, men de duse lilla tonene gjør at den likevel ikke blir for mye synes jeg. Jeg elsker at våren er her, og det endelig er tid for å innvise takterassen igjen. Jeg hadde så mye gøy der oppe i fjor, og nå er det endelig tid for å leke seg litt på takterrassen igjen. Man får en helt spesiell frihetsfølelse av å drive med yoga og egenvektsøvelser ute i friluft.

Tights & Genser fra Helly Hansen  // Sko fra Adidas

Ellers har denne lørdagen bydd på nydelig frokost og en sløv morgen i leiligheten. Etterfulgt av en rolig joggetur rundt vakre Odderøya, og koselig kaffe og vafler med familien. Nå skal jeg bruke et par timer på litt jobb før lørdagskvelden skal nytes i hyggelig selskap. Jeg har takket ja til å være med på en spennende greie utenbys, ja faktisk utenlands, i begynnelsen av april. Så snart jeg har litt mer informasjon skal jeg dele det med dere. Jeg er sjeldent med på slike ting, men når jeg  nå fikk muligheten så måtte jeg bare takke ja. Jeg gleder meg til å dele mer med dere, men jeg kan si så mye som at det er bare å fortsette løpeturene på Odderøya – for den kondisen kan komme godt med her! 

Har dere noen spennnede planer for lørdagskvelden? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Tightsene var litt anderledes, gøye, fine og lekre – hvorfor bruker vi nesten alltid sorte tights – det er jo så gøy med litt farger og mønster – jeg likte de godt

    2. I dag ble det en lang og god tur i skogen. Er godt når snøen smelter og man har muligheten til det igjen. Nå blir det god mat og avslapping med samboeren resten av kvelden 🙂

    3. Kan du lage noen head stand tips? Sliter med å stå uten støtte. Trener polefitness så står mest inntil stang. Er det kjernemusklaturen som ikke er sterk nok? Mister balansen så fort jeg prøver uten stang/vegg. Har også problemer med hand stand, klarer bare inntil vegg. Får så veldig vondt i håndleddene. Burde jeg klare head stand uten vegg før jeg fortsetter på hand stand?

    4. Hei, jeg lurer på en ting som jeg håper du kan hjelpe meg med.
      Når jeg spiser frokost så skal det gå 3-4timer til neste måltid mener man da at det er 3-4timer til lunsj eller et mellommåltid? Jeg er helt grønn på når jeg skal ta et hovedmåltid og når jeg burde ta et mellomlmellommåltid.. Håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg