Biola Smoothie

Jeg har tipset tidligere tipset dere om smarte, sunne og delikate nyheter fra TINE som passer perfekt som oppladning til trening, etter trening, eller som mellommåltid. Vel nå har Tine gjort det igjen. Denne gangen med disse super lekre, og ikke minst smaksfulle Biola smoothiene. De kommer i to smakskombinasjoner. Den første er blåbær, drue og eple. Den andre er jordbær, drue og eple. Begge smoothiene inneholder vitamner som booster immunforsvaret.  

I samarbeid med Tine

Jeg koste meg med denne godsaken etter dagens morgenøkt, og jeg føler den gir en fin refill like etter trening, frem til man får spist et ordentlig måltid.. Jeg har også testet den sammen med granola, som et måltid, og det fungerte helt supert. Jeg hadde granola, friske blåbær og biola i smaken blåbær,eple og drue. Det var en helt super kombinasjon. Biola Smoothie er en melkebasert smoothie, med en mild og god smak. Jeg vet mange av dere er opptatt av næringsinnhold, og da kan jeg fortelle dere at denne herligheten inneholder kun 57 kcal pr 100g. Det betyr at hele flasken kun inneholder 170 kalorier. Dette er et supert alternativ for dem som er på farten også, og det gleder meg stort at flere slike sunne alternativer blir å finne i butikkene. 

Jeg likte godt begge smakene, men favoritten min er nok jordbær. Har noen av dere smakt Biola Smoothien? Hvilken er deres favoritt? 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Ser veldig gode ut! 😀 Litt off topic, men hvilket år på sykepleien går du? 🙂 Jeg går tredjeåret og er inne i min aller siste praksisperiode! Litt skummelt å tenke på at jeg snart er ferdig, men veldig godt! 😀 Ha en fin tirsdag, skjønne! 🙂

    2. hei, hvor mye proteiner og karbohydrater er det i denne? sliter ofte med å finne noen, hvor det ikke er mye karbohydrater i? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg