Søndagstur & hjemreise

Jeg leste gjennom alle Trondheims tipsene deres, og har prøvd å få gjort så mye som mulig. Flere av dere nevnte at det var fint å gå tur på Festningen, så i dag rakk vi en liten tur opp dit før jeg måtte dra til flyplassen. Nora, Guapo og meg koste oss i sola på festningen, og med to bloggere på tur blir det jo alltids litt bilder. Nora har vært min Trondheimsguide denne helgen, men når vi ankom festningen skortet det litt på kunnskapen. Nora: “Ja dette er festningen….og den har nok noe med en krig å gjøre..eller noe…”

Jeg har blitt litt glad i denne fine byen, og jeg gleder meg så til neste besøk til Trondheim. Sjansene er store for at det ikke er så alt for lenge til. I skrivende stund ligger jeg mett og god på sofaen hos mamma og pappa. Vi har akkurat kost oss med mammas hjemmelagde pizzaboller, og nå er det tid for kake. Jeg har storkost meg i helgen, men det er godt å komme hjem også. Spesielt når man kommer hjem til fineste familien, som både har ferdig mat, fyr i peisen og gode klemmer. 

I kveld skal jeg hjem og bare slappe av alene. Det har gått i ett hele helgen, så nå kjenner jeg faktisk at det skal bli litt deilig med en alenekveld. Jeg kjenner også at jeg har litt søvn å ta igjen etter helgen, så jeg ser for meg at det blir et par eposisoder av suits, en lang god dusj og tidlig i seng. Jeg kribler i kroppen etter å starte en ny treningsuke. Det har snikt seg inn noen små endringer i treningsuken min. Treningsøktene blir delt med dere til uken. 

Har dere noen koselige planer for søndagskvelden? 

 

Smiiiil Maren


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg