Clarion loves to take care of you

Yes they most certainly do! Jeg koser meg så her med kaffemaskin på rommet, myk badekåpe, produkter på badet som faktisk er gode, og et bad som minner mest om en spaavdelig. Jeg liker så godt de små sitatene som står rundt om på rommet. På speilet står det for eksempel: “Your look great”, og nederst på viduet står det: “Clarion loves a great view”.  I skrivende stund sitter jeg å drikker kaffe, og nyter utsikten fra rommet som er helt utrolig. Jeg bor i høyt oppe, og utsikten her er helt vill. For et sted, for et hotell og for en by. Trondheim altså – jeg lar meg sjarmere!

Oppholdet er sponset

Det er litt deilig å kunne lage sin egen kaffe på rommet før man går ned til frokosten. Jeg er helt avhengig av kaffe, og drikker helst både en og to kopper før jeg er klar for å møte verden. Så for meg passer dette perfekt! De små detaljene er gjennomgående på Clarion Hotel & Congress. Bare denne lille søte hilsenen på romkortet mitt, noe så lite – som betyr så mye! 

Dagen i dag er satt av til å se enda mer av Trondheim, og sjekke ut flere av tipsene deres. Jeg har så lyst å spise på Kvikk, og Graffi. Jeg har lyst å se Nidarosdomen, og gå tur på noen av de fine stedene dere har navnt. Jeg vil innom HIT the gym for å se hvor Nora jobber, og toppen av lykke hadde vært om jeg også rakk innom Crossfit Trondheim hvor jeg hører at AFPT holder PT-kurs i helgen. (Jeg glemmer å nevne det, men husk at jeg har en finfin rabattkode på Afpt sine PTutdannelser både i Norge, utlandet og på nett, til mine lesere. Send meg en mail hvis du vil ha koden.)

Hva er deres planer denne lørdagen?

 

Smiiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg