Post-workout

Først må jeg bare si tusen takk for alle Trondheims tips, nå gleder jeg meg enda mer til å besøke denne herlige byen. Jeg skal definitivt teste ut flere av tipsene deres. Nå skal jeg få lov å dele et lite tips tilbake til dere. I dag lagde jeg nemlig noe super digg etter trening. Speltlomper med banan og epleskiver, sukrin og kalorifri sjokoladesaus. Rull sammen og nyt! 

Jeg elsker speltlomper og spiser dem like gjerne til middag med salat/grønnsaker og kylling, laks, karbonadedeig eller skinke. Eller som en dessert med frukt, bær, sjokoladesaus, penauttsmør, eller vaniljekrem. Mmmmm. Alt kan puttes i en lompe, så her er det bare å være kreativ. 

Flyet mitt går skremmende tidlig i morgen, så nå må jeg få pakket ferdig og komme meg i seng. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å surre rundt og styre til langt på natt. Jeg pakker alltid for mye, og får ikke brukt halvparten av det jeg har med meg en gang. Denne Trondheimsturen ryktes å kunne bli fruktbar på treningsklær fronten, så kanskje det er lurt å spare litt plass i bagasjen. Hoho! 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Jeg elsker å blande mye smør, sukrin gold og kanel og smøre på speltlompene. Da er jeg i himmelen! 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg