Ukens første & Storhandel

I dag satt økten langt inne, og jeg hadde i grunn bestemt meg for at jeg skulle droppe dagens treningsøkt og bare dra rett hjem etter jobb. Like etter den tanken var tenkt, så kom min sjef inn å sa at jeg kunne å lov å gå litt tidligere i dag. Jeg tok det som et tegn på at jeg da faktisk hadde mer enn nok tid til å gjennomføre den planlagte mandagsøkten. Jeg tok meg selv i nakken, og dro direkte til solsiden. Økten i dag ble helt ok, men det er så utrolig mye bedre enn ingen økt. Så i dag klapper jeg meg selv på skulderen for gjennomøringen, aldri har jeg vært så nære sofaen og klart å snu. 

 

Dagens økt så slik ut: 

  • Dype knebøy 6×3
  • Chins – pyramide (7 rep,6 rep, 5 rep,4 rep) 
  • Utfall bakover 10×3 på hvert ben 
  • Sittende roing 6×3
  • En arms skulderpress med hantel 6×3
  • Hipthrust 8×3

 

Etter økten dro jeg på storhandel, og da mener jeg virkelig storhandel. Hele seks bæreposer med mat ble med meg hjem, og nå er det overfyllt i både skuffer, kjøleskap og fryser. Det er en fantastisk følelse å fylle skikkelig opp på en mandag. Jeg knipset et par bilder av kjøleskapet mitt, slik at dere kan de de matvarene det går mest av her. Dere får unnskylde bildekvaliteten, men slik det det altså i farta. Masse frukt, bær og grønnsaker. En hel hylle med diverse meieriprodukter. Ost, skinke, fiskekaker, karbonadedeig, egg og smøreost. I kjøleskapdøren står solo og pepsi max,  melk, pesto, fetaost, dressing og kokosmelk. I hyllen ligger det mørk sjokolade. I skuffer og skap er det speltlomper, knekkebrød, fullkornris, havregryn, masse nøtter, rugbrød og masse krydderier. 

I dag tar det av her, for jeg har nemlig hatt storrengjøring også. I dag skjer visst alt på en gang i Casa dé Maren. Jeg føler ting har vært så kaotisk her hjemme, med reising og mange planer i kalenderen. Det har ført til at jeg liksom ikke har hatt helt tid til å ta ordentlig tak her hjemme. Jeg trives ikke hjemme når det ikke ser greit ut, og det var derfor helt nødvendig å gjøre noe. Nå er alt skinnende rent, og det gjenstår kun ett rom. Dette er egentlig mitt kontor, men jeg har døpt det om til roterommet. Hehe. Leiligehten min er som regel alltid helt ryddig, men akkurat det rommet der får jeg ikke helt kontroll på. Egentlig er det litt deilig å ha et roterom, jeg tror til og med er litt sunt. 

 

Smiiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. kajpt spørsmål, som kanskje er litt tåpelig, men jeg er jo nysgjerrig av meg: Hvorfor både mager xottage cheese og vanlig? Bare tilfeldig eller foretrekker du den ene over den andre? :-p

    2. Hei!
      Ser du har kjøpt mye cottage cheese 🙂 Men hvordan spsier du det egentlig? Jeg har mange veninner som sier det er så godt, men jeg er ikke helt overbevist… så hvordan tilbereder man det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg