Søndagslunsj

Jeg liker å bruke søndagen til å slappe helt av og bare kose meg. Det gjør jeg aller best sammen med familien min. Så i dag dro mamma, pappa og meg innom Kjøkkenskapet, og kjøpte med oss  5 store salater, ferskt brød, rød og grønn pesto, og aiole. Så kjørte vi ut til min storebror, svigerinne og lille niese.  Her har vi nå kost oss med nydelig mat sammen. 

Jeg blir inspirert til å spise mer salat av å se disse lekre boksene med kylling & bacon salat. Det er jo bare så godt med salat, og hvis man er litt kreativ, og putter litt spennende ting oppi, samt er flink til å ha litt spennende tilbehør slik som pesto, og aiole, så er salat virkelig ikke en kjedelig lunsj eller middag. 

Resten av dagen blir helt rolig og avslappende. Det er strålende sol her i Kristiansand, så jeg håper å få til en liten tur ute i finværet med en god venninne. I kveld blir det serie-maraton og dyne i sofaen. Akkurat slik en søndagskveld bør være i mine øyne. I morgen kjører jeg på med full dag i praksis, ukens første styrkeøkt og PTkunder. Jeg gleder meg, men jeg kjenner at det er helt nødvendig med en avslappende søndag først. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Nå ble jeg veldig sulten her. Har du noen tips til hvordan man kan redusere fruktinntaket litt? Frukt er jo så vanvittig godt, men spiser 10-12 frukter om dagen 🙁

    2. Så bra det ikke bare er meg! Nå ble jeg veldig glad her. Det kan jo kanskje bli litt dyrt, men slik har min livsstil blitt så velger å prioritere sunn og næringsrik mat. Det går vell ikke ann å få for mye frukt og grønt? Fungerer det fint å spise havregrøt og supplere med frukt for å øke kaloriinntaket?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg