Har du vunnet?

I samarbeid med Tine YT

Husker dere innlegget jeg skrev om hva man kan spise før trening? Jeg tipset dere om Tine YT drikkeyoghurtsom nå endelig er tilbake i butikkene. Flere av dere spurte meg om disse kun skulle drikkes før trening, og det spørsmålet har jeg lyst å ta opp. For selvfølgelig er det ikke kun før trening denne kan drikkes. Jeg lager frokost med drikkeyoghurt, mysli, frukt kuttet i biter og bær. Topper gjerne det hele med litt usaltede nøtter og vips har du den perfekte frokost. Drikkeyoghurten er også helt genial som et mellommåltid, og selvfølgelig kan du også drikke den etter trening. Det at det står at den er fin før trening er fordi den gir deg god energi før en økt. 

Jeg drikker YT drikkeyoghurt mellom jobb og trening, typisk midt på dagen når det er litt lenge siden lunsj, og jeg kjenner at jeg trenger litt energi før økten. Jeg slenger den med i treningsbaggen. Mitt tips er å åpne den på morgenen og putte noen isbiter oppi, skru godt igen og legg den i baggen. Min ligger der gjennom arbeidsdagen, og er helt perfekt når jeg skal drikke den. Nå skal jeg absolutt ikke anbefale alle å ikke ha drikkeyoghurt i kjøleskapet, men dette er altså slik jeg gjør det, og det funker fint for meg. Hvis du har tilgang på kjøleskap så putter du den selvfølgelig i kjøleskapet. 

Nå er jeg litt spent på å høre om noen av dere har sjekket ut konkurransen med koden som står på innsiden av etiketten på flasken? Har noen av dere vunnet? Det er nemlig slik at det står en kode på innsiden av etiketten på alle drikkeyoghurtene. Du logger deg enkelt inn på YT.no, og skriver inn koden. Så får du se om du har vunnet. Det er hundrevis av sporty premier som gis bort, så her er det store vinnersjanser. 

Nå er det tid for trening her, før jeg skal videre på en sporty fotoshoot! Jeg ønsker dere en sprek og herlig dag.

 

Smiiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg