Hotellfrokost og hjemreise

Slik startet min morgen på Clarion Royal Christiania. Sittende oppå vasken, mens jeg drakk kaffe, svarte på masse hyggelige henvendelser og prøvde å gjøre ansiktet mitt litt mer presentabelt enn det var da jeg våknet. Smale morgenøyne med solider poser under, bærer preg av et par ganske hektiske dager. Jeg fikk også lurt inn en kjapp liten tur på tredemøllen nede på hotellgymmet, før jeg pilte ned til frokost. 

Det beste med å bo på hotell er jo uten tvil frokosten. Altså det er ikke hver dag denne frøkna får eggerøre, speilegg, bacon, frisk frukt og ferske rundstykker til frokost. En fest for øyet, og en fest i munnen. Jeg må alltid gå flere runder på slike frokoster, det er jo umulig å velge, og man vil jo smake på alt. 

Både naturell yoghurt med diverse musli, nøtter, tørket frukt og kokosflak, en tallerken med frisk frukt og knasende musli, og standard hotellfrokost med pølser, egg, bønner og brød ble med tilbake på mitt bord. Mmmmm. Jeg hadde også med meg det nyeste ShapeUp, som kom i posten like før jeg reise. Her snakker vi kvalitetstid og kos på høyt nivå. 

Det har blitt litt endring i planene for meg. Jeg skulle egentlig vært i Oslo frem til søndag, men valgte å booke ny bilett og reise hjem allerede i dag. Nå sitter jeg på Gardermoen og skal straks gå ombord i flyet som skal ta meg hjem til deilige Kristiansand. Jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye til å komme hjem igjen. Det har vært noen utrolig innholdsrike og spennende dager. Jeg har kost meg, men det føles veldig rett å være på vei hjem nå. 

Jeg ser frem til en deilig helg hjemme, uten for mye planer. Kos med venninner, trening, god mat, litt jobb og ellers bare slappe av og lade opp til en ny uke. Jeg er proppfull av ideeer og blogginspirasjon etter jeg vant prisen for Årets treningsblogger. Det føles så fantastisk å få den bekreftelsen på at det jeg driver med engasjerer og inspirerer. Nå gleder jeg meg til å komme hjem, og jobbe videre med alle planene og ideene mine. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Haha jeg forspiser meg alltid på hotell. I helgen skal jeg bare rydde leiligheten og ta det med ro. Håper du får en god helg

    2. Nyte familie, god mat, ikke alarm på, trene…kose meg i RESTITUSJONSBUKSA, som er joggebukse, men det høres jo så mye bedre ut med restitusjonsbuksa…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg