Ukens første

Plutselig var mandagen her igjen, og som alltid kommer den litt for fort. Akkurat denne mandagen skal jeg virkelig ikke klage. Jeg skal nemlig kun jobbe to dager, også blir det Oslo resten av uken. Jeg gleder meg så!! Vixen Blog Awards, spennende møter med eksisterende og nye samarbeidspartnere, klatrekurs, testing av nytt treningsenter, bursdag til en god venninne, og ellers bare nyte go´byen. Jeg bodde hele fire år i Oslo, og jeg savner mye med byen. Før avreise skal jeg ha to jobbdager, og to harde treningsdager med oppdatert program fra Yngvild og Webcoaching.

Mandagsøkten min ser slik ut: 

  • Knebøy 
  • Chins 
  • Utfall bakover
  • Sittende roing 
  • En arms hantelpress 
  • Hip thrust

 

Det er noe med meg og mandager altså. Jeg tenker alltid at jeg skal legge meg tidlig, og så masse søvn og virkelig kickstarte uken. Det resulterer veldig ofte i dårlig søvn, og en fryktelig trøtt Maren. Treningsmotivasjonen min daler alltid litt hvis jeg føler jeg har fått for lite søvn, og det er nesten som at jeg sier til meg selv på forhånd at det blir nok en dårlig økt, siden jeg har sovet så lite. Det er jo bare tull! Det kan faktisk like gjerne være det blir en helt rå økt.

Det funket veldig bra sist når jeg delte den planlagte økten min med dere. Det føltes som en slags “avtale” med dere om jeg skulle gjennomføre den. Jeg satser på at det funker like bra denne gangen. 

Jeg ønsker dere en fin mandag, og en sprek ukestart. 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. god mandag, og god nye til deg! 🙂
      kjenner igjen dt med mandagene, det er den dagen i uka jeg liker minst!!! Heldigivs har jeg PT på mandag, så treningsuka får alltid en bra og motiverende start:)

    2. Hei, kjenner også på at mandager er vanskelig å motivere seg for trening. Jeg lurte på om du kan komme med tips til hvordan man bør trene for å klare pull ups og bli bedre på chins? Ha en god mandagskveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg