Oh snap!

Jeg fikk et spørsmål om jeg ikke kunne dele noen av mine snapchat bilder med dere. På min snap har jeg kun personer jeg kjenner godt, og legger ikke til folk jeg ikke kjenner. Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan dele noen av mine snap-moments med dere. Så her får dere noen av mine snaps lately. Jeg bruker aldri mobilbilder på bloggen, men jeg tenkte at det kanskje var litt gøy å se noen bilder som er tatt  spontant og i farta, og som egentlig ikke er meningen at noen andre enn de som mottar bildet skal se. Min snapchat inneholder mange fine øyeblikk, mat, kos, trening, osv. Håper dere liker mine små snapcollager:




Jeg kjenner virkelig på feriefølelsen i disse romjulsdagene. Jeg sover så lenge jeg vil, ingen alarmklokke, ingenting som gjøres. Dagene fylles med spontane avtaler og jeg har gjort ting som å se film midt på dagen, sove middagslur, drikke vin til lunsj, gå tur ute i snøvær midt på natten med hyggelig selskap, lagt meg super sent, og spist frokost i senga. Alt dette gir meg en helt utrolig deilig følelse av å ha fri, og bare nyte det. Alt eksamenstress og hodebry er borte, og jeg har det rett og slett bare utrolig bra. I dag kommer familien hjem fra fjellet, og sannelig får vi ikke lurt inn enda litt mer familiekos før det nye året starter. Jeg må le av meg selv, to dager uten familie og jeg savner dem allerede. 

Nå skal jeg nyte en god time til i sofaen, med Suits sessong 3, frokost og kaffe. Aaaah, dette ferielivet kunne jeg lett blitt vant til. Heldigvis er det enda en hel uke igjen før pliktene kaller, og jeg skal ut i praksis med sykepleien. Inntil da skal ferien nytes fullt ut.  Jeg håper dere koser dere i romjulen, og gleder dere til nyttårs. 

Hva er deres planer for selge nyttårsaften? 

 

Smiiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Fine bilder :))
      Du er velkommen til å titte innom siden min og legg meg gjerne til.
      Jeg har ofte “gratis give away” og blogger variert.
      Hudpleietips,trening,humor,konkurranser,hverdag,oppdrett av pomeranian og rottweiler.
      Håper du får en flott dag!
      Klem <3

    2. Dette innlegget var super gøy og lese! Håper du av og til kan ha slike innlegg:)
      For en deilig beskrivelse av dagene dine, nyt det fine Maren
      Stooor klem<3

    3. Ferie er herlig! <3 Kjenner selv på den samme friheten, bare gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil! Godt for kropp og sjel 🙂
      Kos deg videre den siste ferieuken!

    4. Her var det mange jeg kjente igjen ja 😀 Jeg blir så glad av snapsa dine, glad av hele deg! Gleder meg til å se deg i 2015 😀 😀

    5. Nora: Skjønneste Nora 😀 I like måte, alltid like herlig når det popper inn en snap fra deg. Du er så nydelig!! 2015 blir så fint, skal klemme deg flat når vi ses 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg