Ut på tur

Dagen i går gikk med til å se film under dyna, og kos med familien. Formen ble bare verre og verre utover dagen, og på et tidspunkt hadde jeg så vondt i hode, og smerter i kroppen at tårene presset seg frem. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde vondt i hode, og dette var virkelig mer enn bare litt hodeverk. Jeg kunne ikke se på tv, eller noe, jeg lå bare i et mørkt rom og håpet at smertestillende skulle begynne å virke. Huff. Heldigvis fikk jeg litt sterkere smertestillende senere på dagen, som etterhvert reduserte smerten litt. Etter en stund fikk jeg tullet meg inn i noen myke koseklær og dratt ut til familien. Der ble jeg liggende på sofaen og fikk servert hjemmelaget pizza, og masse annet julegodt. Famile altså, hva skulle man gjort uten <3 

I dag er formen så mye bedre. Jeg sov i nesten 12 timer i natt (!!) og våknet uten smerter i verken kropp eller hode, feberen var også borte. Jeg pakket meg inn i ullvang og varme klær, og dro ut på en liten luftetur i helt rolig tempo. Det føltes helt magisk godt å komme seg ut. Frisk luft kan gjøre underverker. Nå har jeg tatt en varm dusj, og spist en stor god lunsj. I skrivende stund føler jeg meg veldig fin i formen. Så jeg håper at jeg har klart å lure meg unna en skikkelig forkjølelse. 

Nå skal jeg straks ut å møte min skjønne venninne Jeanette som er hjemme fra Oslo for julen. Hun har fått seg hundevalp siden sist, og jeg kan nesten ikke vente til jeg får møte den lille skatten. Senere blir det en liten tur innom sentrum for de alle aller siste juleforberedelsene. Jeg skulle vært ferdig i går, men iom at hele dagen ble tilbragt under dynen så ble alt utsatt til i dag. 

Ha en nydelig lille julaften dere. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Såå bra at for men din er bedre 🙂 Husker at du jobbet en liten stund på høyer, har du sluttet der? Var innom en tur i går, og må bare skryte av så god service! hehe 🙂
      Ønsker deg og dine er fantastisk julefeiring, den er gull verdt!
      Klem

    2. Så bra at du er på bedringens veg! Håpar i alle fall at smaksløkane dine fungerer som dei skal, så du ikkje går glipp den gode julematen, hehe 🙂 Ha ei god jul, fine deg!

    3. Sussanne: Jeg har sluttet der ja. Det ble litt mye med studier, persolig trener, blogg og jobb på høyer 🙂 Ja så bra, det er super skjønne folk som jobber der, så det var hyggelig å høre. Riktig god jul til deg 🙂 Klem tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg