Black Weekend

Inneholder annonselenker

Dagen før dagen! I morgen er det som mange av dere har fått med dere Black Friday. I den forbindelse vil jeg tipse dere om noen av de tilbudene Proteinfabrikken skal ha denne helgen. Ja du leste rett, Proteinfabriken kjører tilbud hele helgen, fredag til mandag. Så la oss kalle det Black Weekend istede. Jeg har samarbeidet med Proteinfabrikken nesten så lenge som jeg har hatt denne bloggen. I snart tre år har de sørget for at jeg jevnlig får påfyll av alt jeg trenger i min aktive treningshverdag. Jeg bestiller alle mine kosttilskudd hos PF, og nå tenkte jeg å dele mine favoritter (som er på salg) med dere:

Jeg er veldig glad i alternativer til søtsaker og snacks, og her finnes det mange alternativer. Glutenfri vaffelmiks  er med på salget. Mine Proteinpannekaker, som jeg har laget og lagt ut her på bloggen en haug av ganger er også med. Det er bare å tilsette vann (eller melk om du vil ha de enda litt bedre) og litt søtning (til halvpris nå i helgen), og vips ferdige pannekaker. Ser de ikke saftige og gode ut? Dette er kun ferdigmiks, litt søtning, og vann.

Gjør havregrøten, kesamen, pannekakerøren eller kaffen søtere med Stevia, finnes både som naturell og med vanilje smak. Begge på salg. Jeg tar omega3 hele året, men er spesielt nøye nå på høsten og vinteren. Nå er den typen jeg bruker med på salget. Du finner den HER. Mitt faste proteinpulver fra Gold Standard er også tatt med. Det er perfekt i havregrøten, eller som shake. Proteinbarer er en av mine største svakheter, og jeg er stor fan av både DISSE, og DISSE. Som dere forstår er det en helt drøss av produkter på tilbud denne helgen.

Ta en titt på salget, jeg tørr nesten garantere at du finner noe du liker. Tilbudet varer som sagt hele helgen. God shopping!

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Nam! Blir mye nettshopping i dag tror jeg 🙈 Hva er egentlig forskjellen på Sukrilett og sukrin? Håper lesingen går bra! Klem:)

    2. Kari: Det er det samme 🙂 Bare ulike navn/produsenter. Ja fy søren, id ag er det farlig. Tilbud overalt, allerede gått på noen shoppingsmeller selv jeg på morgenkvisten. Nettshopping er så mye gøyere enn å lese. Hehe. Tusen takk for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg