Post-murph streching

Gårsdagens lille utfordring kjennes helt latterlig godt på kroppen i dag, og dagens styrkeøkt utgår glatt! Så i dag blir det en powerwalk ute i friktluft og en liten yoga økt for meg selv. Det er veldig gøy at jeg endelig har begynt å lære noen solhilsner og ulike bevegelser slik at jeg fint kan gjennomføre det alene. I dag føler jeg kun for å strekke på kroppen, tøye og mykne opp. Jeg ler når jeg ser meg selv i speilet, jeg går nemlig rundt med kronisk bøy i albuleddet. Armene mine er så støle, at jeg faktisk ikke kan rette dem helt ut. Det er helt tydelig at MURPH har satt sine spor. Bildet under et tatt et par dager før murphøkten, jeg kan garantere dere at det ikke blir noen bro med utstrekte armer i dag. *ler*. 

Er dere friske og raske? Klare for en ny uke? 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din

    2. Åh, å strekke ut armen når man er så støl at man bare går rundt med den bøyen… Hadde den selv i flere dager etter å ha prøvd programmet til kompisen min. Så fantastisk vondt at man bare må le.
      Du, vet du tilfeldigvis om noen gode yogasentre i Oslo? Har lyst til å begynne etter jul! 🙂

    3. Ville bare fortelle deg hvor inspirerende og fantaastisk flink du er!! Har lest bloggen din lenge og har aldri funnet et forbilde som har gode, sunne verdier som deg og jeg er evig takknemlig! Elsker alle slags innlegg og kooser meg når jeg leser. Studerer til å bli pt selv og skulle så gjerne bare sett deg jobbe for å lære mer haha!
      Eksamen kommer snart så er så nervøøs!
      Ha en super dag!! Stå på 🙂

    4. hvor mange ganger i uken trener du nå? kan du legge ut et øvelsesprogram for hver øvelse, for eksmepel alle øvelsene du bruker når du trener rygg, skudlre, biceps og triceps? hadde vært velddig morsomt og inspirerende?

    5. Hei!
      Nettopp begynt å lese bloggen din! Liker den veldig godt så langt 🙂 jeg har selv nettopp beynt å prøve meg på litt mer yoga, og for å slippe å finne timer på treningssenteret mitt som passer meg har jeg meldt meg inn på yogahytta.no. her er det masse ulike yogaklasser, tutorials og ulike avspenninger som man kan gjøre! Veldig greit 🙂
      (er ikke reklame eller noe, bare et tips:) )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg