Nye Nike favoritter

Det ble en litt sen oppdatering fra meg i dag, jeg har rett og slett brukt tiden min ute i sola. Ja for i dag har det faktisk vært strålende sol, og ikke en sky på himmelen i Kristiansand. Solskinn har vi ikke hatt mye av de siste ukene her nede, så når solen tittet frem i dag morges så måtte jeg bare ut på tur. Jeg kledde godt på meg, og la ut på en rolig joggetur rundt vakre Odderøya. Jeg skulle ønske man kunne jogge med speilrefleksen, slik at jeg kunne delt det vidunderlige synes som møtte meg når jeg kom opp på toppen av Odderøya i dag. Se for dere dette: Rim og frost i gresset, strålende sol som glittrer utover havet, frisk klar luft og total stillhet, kun avbrutt av fuglekvitter. Jeg kjente på et øyeblikk av total komplett lykke. Endorfiner, kombinert med sol, natur og friskluft, det er lykke for meg. 

Vel hjemme tikket det en hentemeling inn på telefonen min. Jeg bråsnudde i døra og dro rett på posten. Der hentet jeg en pakke som inneholdt masse deilige nyheter fra Nike. Jeg har bestillt litt nye farger denne gangen, som jeg ikke har så mye av før. Jeg er veldig glad i fersken farge, og nyanser av rosa, men denne gangen har jeg bestillt litt turkis, grått og lyseblått. Mønster og sterke farger har jeg alltid vært utrolig glad i, så det er vel ingen som er overrasket over at mine nye Nikefavoritter er mønstrete. Jeg gleder meg til å teste ut klærne på trening i morgen. 

 
Nike legend tights  //  Nike turkismønsret singlett  //  Nike sortsbh  //  Nike gråmønstret singlett (aff.link)

Jeg kommer nok til å bruke tightsen med en ensfarget topp, og singlettene med en svart eller grå ensfarget tights. Jeg elsker mønster, men ikke på både overdel og underdel. Det kan faktisk bli for mye av det gode! 

Hva synes dere? 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. KRoline: Jeg har funnet drømmehuden, men det er faktisk 100% egoistisk og helt feil å skaffe seg hund med det hektiske livet jeg lever akk nå. Men drømmen er like sterk og en dag så skal jeg ha en nydelig liten tass <3 Heldigvis har tre av jentene i venninnegjengen hund, to av dem er valper, så det hjelper litt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg