Quest-fest

Barene er sponset

Jeg innrømmer lett at jeg er hekta på questbarer, og det er faktisk livsfarlig for meg at min sponsor Proteinfabrikken har dem tilgjengelig i så mange smaker i nettbutikken sin. Jeg rakk såvidt å spise opp det siste lasset, før jeg hadde klikket hjem to nye esker. Jeg har nå smakt de aller fleste, og har landet på at Chocolate chip cookie dough og Oreo er mine to favoritter. Jeg har snakket om questbarer før – mange ganger, og hver gang jeg nevner dem så dukket det opp noen smarte Quest-tips fra dere i kommentarfeltet. Forrige innlegg ble jeg tipset om å lage cookies av en bar ved å kutte den i biter,og ha dem i ovnen eller micoren. Jeg tok dette tipset hakket videre ved at jeg kom på at man kunne tilsette en valnøtt eller cashewnøtt i hver lille kake, før den gikk inn i micoren. Det ble en stor suksess, og var tidenes fest i munnen. Test det ut! Jeg rakk ikke ta et eneste bilde før alle var slukt, så jeg tenker at jeg må prøve meg igjen, slik at jeg får tatt litt bilder til dere. 

Kanskje noen av dere har noen tips til nye tips til noe spenstig man kan gjøre med Questbarene? 

Jeg ønsker dere en super dag, allerede onsdag og snart helg igjen. Hang in there! I dag kan dere gjerne sende en liten positiv tanke til meg og min familie. Noen jeg er enormt glad i skal gjennom en liten utfordring i dag, og kan trenge litt ekstra god energi <3 

 

Smiiiiil Maren


19 kommentarer

Siste innlegg