Rooftop Yoga

Jeg blir så inspirert av alt jeg lærer på yogatimene, og det har virkelig vekket interessen min som akrobatikk med egen kropp. Jeg turnet i mange år som liten, og har alltid trives veldig godt opp ned, i hode og håndstående, hengende fra trærne og gjerne bøyd i alle mulige vinkler. Jeg synes det er ordentlig gøy at denne interessen har blusset opp igjen. I dag fikk jeg ikke deltatt på min faste yogatime, så jeg kompenserte med å trosse vær og vind, og lekte meg med litt Yoga-moves på takterrassen. 



Nå er tacoen i magen, og snackes kommet på bordet. I kveld er det filmkveld med koselig besøk. Jeg synes det er så herlig å ha slike kosekvelder midt i uken, og ikke kun i helgene. Jeg velger å bytte ut smågodt og chips, med oppkuttet frukt, bær, vanilje kesam og usaltede nøtter på hverdagene. Kos blir det uansett, bare på en litt sunnere måte.  

Hva har dere gjort dag? 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Har hatt en meeega hard økt i dag, inluderende hele 3 intervaler + legday 🙂 yoga ser veldig spennende ut! Skal definitivt prøve når jeg blir litt med smidig haha 🙂

    2. Har aldri gjort det før, men min bror sier jeg burde begynne. Så burde kanskje få kastet meg ut i det løpe av ny året. Henne trene du det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg