W.e.e.k.e.n.d

Dette var min kveld i går. Et bord fyllt med godsaker, en stor myk sofa med to nydelige venninner, og verdens søteste lille hundevalp. Det er slike kvelder som dette som gjør høsten så koselig. Når man kan krype opp i sofaen sammen, senke skuldrene, skravle om alt mellom himmel og jord og bare kose seg innendørs mens uværet herjer utenfor. Det er så godt med helg, og jeg skulle så inderlig ønske den kunne vare bare litt lenger. 

I dag dropper jeg alt av trening, og skal bare lese litt pensum og kose meg med familien. Søndag er familiedag, og jeg skal straks opp for en koselig lunsj sammen med mine foreldre, min storebror, svigerinne og nydelige lille niese. 

Hvordan har helgen deres vært? 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg