Lørdagsøkt

Jeg lovet å dele dagens økt med dere, så her kommer den. Jeg startet med 20 minutter på mølla i kraftig motbakke, etterfulgt av en sirkeløkt med kettle bells:

  • Kb-swing 
  • Goblet squat 
  • Push-press
  • Farmers walk 
  • Pushups mellom to KB

 

Jeg kjørte 10 repetisjoner på hver øvelse, 6 runder. Jeg tok ikke tiden, men jeg tipper jeg hadde ca 2-3 minutters pause mellom rundene. På farmerswalk gikk jeg 10 skritt frem, snudde og fikk 10 tilbake pr runde. En svett og fin økt. Det er evigheter siden jeg trente med Kettle bells, og jeg hadde nesten glemt hvor effektivt og gøy det er. 


Topp – Nike (aff-link)

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og komme meg avgårde. Lørdagskvelden tilbringes sammen med to skjønne venninner. Jeg er allerede alt for sent ute, da jeg presterte å sovne på sofaen isted. Husker dere jeg skrev i forrige innlegg at den trøtthets-smellen kom til å komme, vel det skjedde, så til de grader også. Sov ordentlig godt her på sofaen, og ble heldigvis vekket av at telefonen ringte. Ellers hadde jeg sikkert sovet over hele jentekveden og våknet utpå natten en gang. 

 

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Hvordan sportsbh bruker du under disse toppene, sliter veldig med å finne en perfekt topp, slik at ikke hele vises? kan du legge ut et bilde bakfra

    2. Ida: klikk deg inn på linken, så ser du toppen både foran og bak, både på en person og ikke. Den har en sports topp inni, så under akkurat denne bruker jeg ikke enda en topp. Holder i massevis med den som er der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg