Morning efficiency

God lørdagsmorgen. Jeg føler allerede at det er langt på dag, jeg stod nemlig opp like etter kl 06 i dag for å få unna litt lesing før denne lørdagen starter for fullt. Jeg elsker lørdager, og synes det er så koselig å ta en tur på cafe, dra på treining, titte litt i butikker og spise en god lunch ute. Hvis jeg skal kunne gjøre alt det, så måtte det en liten prioritering til. Så da ofret jeg to timer søvn denne lørdagsmorgenen, til fordel for to timer intensiv lesing på sykdomslære. 

Sykdomslære ble ikke like tungt og kjedelig når jeg koste meg med denne deilige skåla mens jeg leste. Jeg kjøper inn friske roser hver uke, og i går ble disse skjønnhetene med meg hjem. Det gjør så mye med slike små detaljer synes jeg. Frisker opp hele leiligheten. Så med to porsjoner av Maren-skåla, en stor kopp kaffe, tente lys og friske blomster ble denne grytidligige lørdagenmorgenen ikke så alt for ille. 

 

Nå skal jeg lese en liten time til før jeg skal komme meg avgårde på trening, og en liten bytur. Resten av ettermiddagen blir det lesing, før jeg skal ta meg helt fri igjen i kveld. Jeg er ikke der enda at jeg ofrer lørdagskvelden min for eksamenslesing. Når det gjelder dagens trening så tenker jeg å gjennomføre en liten disko-økt som jeg liker å kalle det. Det betyr egentlig bare at jeg gjør akkurat det jeg har lyst til av øvelser når jeg kommer på trening. Så vi får se hva det blir i dag. Jeg liker å kjøre den typen økter i helgene. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Åååh, sykdomslære. Jeg går 3.-året på sykepleierstudiet i Trondheim, og jeg husker sykdomslæren holdt på å ta knekken på meg ved denne tida i fjor. Vi hadde eksamen i januar, så hele romjula og ferien gikk med til lesing. Lykke til! 😀

    2. føler jeg spiser så mye mer enn andre.. føler alle bloggerne spiser så lite, men du virker som et sundt forbilde! men når jeg spiser sunt må det vel være greit å spise litt mer enn andre, eller? hvor mye spiser du til frokost for eksempel? vet ikke hvor mye som er normalt, vet bare at jeg spiser litt over normalen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg