Candy Colors

Sponsede produkter

Det går mot kaldere tider, og det betyr at materialet på treningsklærne må endres. Det betyr derimot ikke at fargene må bli mørke og kjedelige selv om vi går mot en mørkere og kaldere årstid. Tidligere i uken ankom en deilig høstpakke fra Runwild. Pakken inneholdt Adidas ClimaHeat thigts som er en foret tights, perfekt for kaldere tider. Tightsen sitter super godt på, og er høy på livet. Pakken inneholdt også en knall rosa fresh genser i samme ClimaHeat serien fra Adias. Jeg valgte denne genseren i str M, fordi jeg synes det er deilig å ha den litt løs, og ha muligheten til å ha noe under. Fargen er så frisk og fin, denne vet jeg at jeg kommer til å bruke mye. Den finnes også i en gråfarge, for dem som ikke er så fan av rosa. Pakken inneholdt også super søte hårbånd i deilige candy corlors. Jeg varierer litt bruken av dem, jeg bruker enten ett eller to på hodet, eller ett rundt håndleddet og ett på hodet. Det er jo så gøy å freshe opp hele treningsantrekket litt. 

Nå er vi på full vei inn mot vinter, og jeg har klart å venne meg litt til denne mørkere årstiden. Det ble en litt humpete overgang fra sommer til høst meg i år, men nå er ting så mye bedre. Jeg gleder meg til den kalde, friske vinter årstiden, hvertfall på treningfronten. Så lenge man har kledd seg riktig finnes det ikke noe bedre enn utendørstrening i kald, frisk luft. 

En liten treat til mine lesere: Ved å bruke koden FITLIVING, får du 20% på alt fra Adidas. Sjekk ut Runwild.no for å se hele utvalget. 

Hva synes dere om antrekket? 

 

Smiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. du ser så fantastisk bra ut!! jeg elsker humøret ditt, og du er så god på å motivere!
      Selv måtte jeg klikke hjem to tightser og en treningstopp, og fikk benyttet meg godt av rabattkoden din! Elsket nettsiden, det var utrolig mye freshe treningstightser der, noe som passet meg helt ypperlig!
      Jeg gleder meg til en fin pakke med masse ny treningsmotivasjon kommer i posten <3

    2. Du er helt nydelig 🙂 leser bloggen din hver dag, og det er alltid et høydepunkt å klikke seg inn her 🙂
      Lurer forresten på en ting. hvordan går det med CrossFit treningen? Hva er planene dine og tankene dine omkring det?

    3. Du er så flott, Maren!:) jeg har et spørsmål når det kommet til knebøy, skal rompa så langt mot gulvet som mulig, eller er det best og stoppe ved ca 90 grader?:)

    4. Tusen takk 🙂 du ser alltid så fantastisk flott ut!! Gir masse mat og treningsinspirasjon 👍 ha en fin helg 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg