Inhale – exhale

Jeg er så klar for Yoga i dag, etter denne helgen med så mye hopp og sprett, høyt tempo og enormt mange inntrykk skal det bli helt magisk å bare senke skuldrene, puste inn, puste ut og bare være. Denne yogaen altså, den har forandret en god del ting hos meg. Jeg er rett og slett en mindre stresset person etter jeg startet med det. Jeg forstår at folk ler av meg, jeg ler nok høyest selv. Det er faktisk komisk at jeg, som i alle år har sett med et rimelig skrått blikk på disse yogamenneskene, og tenkt at de er verdens særeste mennesker, nå har blitt så fan av det selv.

Jeg tror det har mye å si hvilken type Yoga man velger, og hvilken instruktør man har. Nina som er vår instruktør på Balanse Yoga & Pilates er helt fantastisk. Hun er helt tilstede i timen, og jeg føler nesten hun tar oss med på en reise hvor vi forlater den hektiske hverdagen, og blir med henne i en egen liten verden hvor man bare er, hvor du ikke må prestere noe som helst, ingen høye forventninger, ingen press og ingen masing. Vi glir over i de ulike posisjonene, utfører flere solshilsner, og tøyer, strekker og puster. Det er bare så godt. 

Mange mener at definisjonen på en god treningshverdag er variasjon, og hvis det er tilfelle så tror jeg min treninghverdag er rimelig innafor. Min trening består av å jogge ute i skogen, løfte tunge vekter på gymmet, drive med egenvektstrening, løpe intervaller og utøve yoga. Så mye ulikt, og så variert. Jeg elsker det! 

Er du flink til å variere treningen din? 

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Som nybakt mamma prøver jeg å variere treningen for å komme tilbake i form. Nå har jeg anskaffet meg treningsstrikk og lurte på om du kanskje ville linke til de tre innleggene du lagde om trening med strikk? Tenkte å bruke det som inspirasjon til et program til meg selv 🙂

    2. Leser bloggen din innimellom og synes at du er ei flott jente 😄. Sunn og naturlig. Jeg er også glad i variasjon, men for meg blir det et problem i blandt. Spiller fotball på et ganske greit nivå og håndball på lavt nivå. Elsker i tillegg alt av styrketrening, trappeløping, sykling, svømming og ski. Er bare så vanskelig å kombinere alt, for alle aktivitetene gir meg masse glede:). 😄. Noen ideer?

    3. Enig! Yoga har forandret min hverdag enormt. Ingen krav til noe, bare være 🙂
      Hvor har du kjøpt den grå tightsen på bildene over?

    4. Du gir meg så mye motivasjon <3 3
      Dans, intervaller og langkjør på både sykkel og løping, yoga og styrke er mine variasjoner, men jeg må si jeg fort favoriserer den ene mer enn den andre 🙂
      -Maia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg