Smoothies vol.2

Jeg delte et inspirasjonsinnlegg med smoothies og juice forrige uke, og det slo veldig godt ann. Så da fortsetter jeg å dele herlige, friske bilder som inspirerer meg til å lage fargerik, sunn og frisk mat i hverdagen. Juice og smoothie er mer populært en noen gang før. Jeg drikker dette mye selv, men synes det er litt synd at det er så fryktelig dyrt å kjøpe ferske juice på diverse juice&smoothie barer, så da tenkte jeg at det kunne passe fint å dele litt bilder av hjemmelagde varianter, slik at man ser at de kan lages hjemme også. Jeg har kjøpt noen super kule juiceglass og fargerike sugerør som gjør det hele mye mer delikat og dekorativt. Glassene har jeg kjøpt på Hansen & Co, Gave og Interiør huset og Clas Ohlson her i Kristiansand. Sugerørene er fra Søstrene Grene og Up stairs. Dette er butikker i Kristiansandsområdet, men det finnes helt klart på slike små hobby butikker der du bor, ellers finnes jo Clas ohlson over hele landet, og jeg vet at Hansen & Co har nettbutikk. 

Jeg håper disse bildene gjorde at dere fikk litt inspirasjon og lyst til å lage egne smoothies og juicer hjemme. Prøv deg litt frem med ulike ingredienser, og vips har du funnet din helt egne favoritt, som du selv har laget oppskriften til. Hvor herlig er ikke det? 

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg