Siste kursdag

I dag startet jeg dagen med 20 minutter powerwalk, etterfulgt av 20 minutter streching i treningsrommet på Clarion Royal Christiania. Kroppen er helt latterlig stiv og støl etter alle de nye spenstige øvelsene i går, så det ble ingen løpetur på denne frøkna. Det føltes veldig godt å gå litt på mølla etterfulgt av litt tøy og bøy, det fikk i gang blodsirkulasjonen og kroppen føltes generelt bedre. 

Nå er vi godt over halveis i siste kursdag. Jeg kjenner at jeg er så utrolig glad for at jeg ikke skal hjem i dag, men kun skal tilbake på hotellet og kose meg etter kurset. Det er jo helt vilt hvor mye det tar på med et så aktivt kurs, med så mye nye øvelser. Da er det deilg å kunne trekke seg tilbake på hotellets spaavdeling, eller kjøpe med seg noe digg og bare krype opp i en king size hotellseng med en god film. Jeg hadde en liten tur ned i avslappningsområdet på hotellet i går også, for et deilig sted. 

Nå må dataen legges bort, og jeg må få med meg siste innspurt av denn kurshelgen. Jeg håper alle har hatt en fin helg, og nyter denne søndagen fullt ut. Jeg har sett ferdig white collar, modern family, drop dead diva, og suits. Jeg trenger derfor en ny serie. Jeg har spurt dere om serie-tips før, og jeg fikk så mange fine tips, men det er lenge siden og jeg finner rett og slett ikke igjen innlegget. Så da spør jeg igjen:

Har dere en god serie å tipse meg om? Gjerne tilgjengelig på netflix. 

 

Smiiiiiil Maren


23 kommentarer
    1. Du er jo alltid like glad og positiv, Maren! Blir alltid i godt humør av å titte innom bloggen din, i tillegg til at jeg finner masse inspirasjon til trening osv. Håper du nyter siste del av helga max! Gleder meg til høre mer om kurset:)

    2. Jeg vil anbefale house of cards! Den er utrolig bra- masse spennende intriger og veldig intelligent plot. Gi den tre episoder, da lover jeg at du er hekta!
      Ellers digger jeg: The fall- dritspennende krim, the blacklist- underholdende krim med en twist, happy Valley- engelsk kvalitetskrim, scandal- kjempespennende og underholdende politisk thriller skapt av en dame, så den passer kjempebra for oss jenter, Call the midwife- utrolig rørende, fin og varm serie om en gjeng med jordmødre på Londons østkant i etterkrigstida. Skaff deg amerikansk netflix, så MYE mer å velge i! (5$/mnd på feks www. Unlocator.com)

    3. Hei! Må si jeg blir veldig inspirert av deg på treningsfronten! Lurte på om du kunne hjulpet meg litt? Syns det er så stas å jobbe mot en fin rygg og armer nå, så bein blir litt nedprioritert.. Tror du det blir en ubalanse i kroppen når jeg trener tung styrke på bryst, rygg og armer en gang i uka hver, mens jeg bare tar bein med lettere vekter (f.eks.20kg ) et par 2 ganger i uken og bruker beina en del på spinning og løping?
      Takk for svar, nyt resten av helgen og håper du får en pangstart på uken fra i morgen av! 🙂
      -Maia

    4. Hei! Må si jeg blir veldig inspirert av deg på treningsfronten! Lurte på om du kunne hjulpet meg litt? Syns det er så stas å jobbe mot en fin rygg og armer nå, så bein blir litt nedprioritert.. Tror du det blir en ubalanse i kroppen når jeg trener tung styrke på bryst, rygg og armer en gang i uka hver, mens jeg bare tar bein med lettere vekter (f.eks.20kg ) et par 2 ganger i uken og bruker beina en del på spinning og løping?
      Takk for svar, nyt resten av helgen og håper du får en pangstart på uken fra i morgen av! 🙂
      -Maia

    5. Hvis du ikke alt har sett den anbefaler jeg House MD! Perfekt for en sykepleierstudent! Jeg holder faktisk på å se hele serien for andre gang nå 🙂

    6. Høres ut som ei hærlig helg ☺️ Er også helt avhengig av serier, og hvis du ikke har sett dexter, så MÅ du se det ☺️ Ellers er devious maids og mistresses bra hvis du liker serier som er noe ala frustrerte fruer. The killing er også råbra, og broen. God søndagskveld fine du 💖

    7. Har du sett Gilmore Girls? Den er jo riktignok noen år, men den holder seg fortsatt. Kom på Netflix 1 oktober. Ellers er Alias en av mine favoritter, også noen år gammel da.
      Ellers kan jeg anbefale Brothers & Sister, Being Human (UK-versjonen), the Wire, Numb3rs, Cold feet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg