Velvære dag

Annonse

Jeg har fått så mange koselige mail fra dere etter jeg fortalte at jeg i år, for første gang, har blitt litt påvirket av dette høstmørket som kommer snikende. Jeg delte jo selv en fin liten liste med ting som kan hjelpe, og den listen er nå kraftig forlenget etter masse fine henvendelser fra dere lesere. Flere av dere har anbefalt meg å ta en dag på spa og bare skjemme meg selv bort litt. Vel det hørtes nydelig ut, men på studentbudjsett er det ikke helt innafor med en hel dag på spa. Jeg laget derfor laget mitt eget lille hjemme-spa tidligere i uken.

Jeg startet med å dempe belysningen litt å badet , og satte på rolig behagelig musikk. Allerede da var spa-stemningen på plass. Jeg er så heldig at jeg som blogger mottar en del produkter, og denne uken fikk jeg den nye Hydro Silk barberhøvelen i posten. Det kunne jo ikke passet bedre. Kan dere tenke dere noe bedre enn silkemyke legger, det gir hvertfall velvære følelse for meg.  

Hvorfor er Hydro Silk så bra: 

  • 5 blader som er ovalt formet etter kvinnens naturlige kurver 
  • “Skin-protector” som sørger for at du ikke kutter deg 
  • Fuktighetsgivende serum med shea butter, som gjenoppretter hundens fuktighet.

 

Jeg dusjer hver eneste dag, gjerne to ganger til dagen, grunnet mye trening. Det sier seg selv at huden min kan bli tørr, og det å barbere på en tørr og sensitiv hud er ikke noe særlig godt. Derfor er Hydro Silk med alle sine fordeler for sensitiv og tørr hud helt perfekt for meg. Jeg har fått barberhøvlene sponset, men jeg hadde aldri nevnt dem her på bloggen hvis jeg ikke hadde brukt dem selv. Hydro silk henger i dusjen min, og jeg bruker den jevnlig. Jeg liker veldig godt å få barberhøvelen og blader tilsendt i posten istede for å måtte kjøpe det på butikken. Lettvindt og greit. 

Har du lyst å teste? Akkurat nå er prøvepakken som inneholder høvelen og to ekstra blader helt gratis, du betaler kun for frakten! Du kan bestille prøvepakken HER. Husk at du blir abonnoment, så dersom du mot formodning ikke er fornøyd med produktet må du gå inn å avbestille innen 14 dager slik at du ikke mottar neste pakke. Test den ut, er du fornøyd så er det jo ingenting som er bedre enn det, hvis ikke, så har du hvertfall testet. Klikk HER for bestilling. 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg