Apekatt

I dag har jeg tilbragt hele dagen på Solsiden PTsenter. Jeg startet dagen med en heftig time med den sprekeste Ptkunden jeg har. Hun er virkelig en maskin, og imponerer meg hver eneste time vi har sammen. Hun har faktisk inspirert meg til å løfte tyngre på mine egne økter. Hun løftet mer enn meg i flere av baseøvelsene, og det vekket en liten gnist i meg til å prøve å øke selv også. Ikke værst å bli inspirert av sin egen kunde. Ellers har jeg sittet på kontoret på solsiden i mange mange timer og fått unna en haug av papirarbeid, faktureringer, mail, hotellbooking for helgen og flybiletter. Jeg fikk også lurt inn et par timer til studier, og det føles så ubeskrivelig godt å få gjort litt skole. Etter all denne stillesittende, kjedelige aktiviteten måtte jeg få utløp for litt energi og lekenhet. Jeg løp ned i kjelleren på Solsiden hvor vi har både ringer, branntau, boksesekk og masse annet artig. Det er så herlig å leke litt apekatt innimellom, spesielt når man har sittet stille alt for lenge.  

Dette var den perfekte oppladning til helgen. Jeg drar nemlig til Oslo for å delta på Calisthenics og Street Workout kurs i regi av AFPT. Jeg var med på forrige kurset også, og det var bare så fantastisk gøy og lærerikt at jeg ønsket å bli med denne gangen også. Det kommer flere kjente fjes, og jeg gleder meg så til å vie en hel helg til egenvektstrening, lek og morro. 

Nå skal jeg straks komme meg hjem fra jobb, og lage meg en god middag, og synke ned i sofaen med x-antall episoder av White Collar. Jeg er i ekstase over at butikkene endeliiiiig har fått inn Sharonfrukt. Jeg skal handle med meg en hel pose på vei hjem, og virkelig kose meg. Jeg skriver handleliste i dette øyeblikk, og så langt har jeg skrevet Sharon, klemmentiner, epler, pærer, mango, melon, meieriprodukter, speltlomper, karbonadedeig, søtpoteter, og havregryn. Det er så farlig å skrive handleliste mens man er sulten, denne listen kommer til å bli milelang. Hehe. Nå skal jeg pakke sammen, og komme meg avgårde. 

Jeg håper dere har hatt en fin dag hjerter. Fortell meg hva dere har gjort i dag ?

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. herlig 🙂 alltid positive og inspirerende innlegg på bloggen din 🙂
      Her har det vært en tung dag på jobb ( noen dager er bare slik)
      Så dro jeg for å ha spinningtime og hvem oppdaget 15.min før timen at hun hadde glemt treningsbukse….. Og der sto jeg da i trang dongeribukse og kundene fikk seg en god latter 🙂 heldigvis hadde en kollega av meg en bukse som jeg kunne låne, 2.min før timen startet 🙂 ble en knall god time med mye latter :))

    2. Hei! Eg lurer på om du kan skriva litt om kostholdet ditt og korleis du klarer å ha såklart fett prosent og sixpack året rundt? 🙂

    3. Mariann: Jeg føler jeg skriver om kostholdet mitt hele tiden? hehe. spør gjerne hvis det er noe spesifikt du lurer på 🙂 Kan selvfølgelig logge kostholdet mitt en hel dag hvis du ønsker ? 🙂 Har absolutt ikke sixpack hele året, den er mye bedre gjemt nå, enn for noen mnd siden. hehe. men det gjør absolutt ingenting 😀

    4. Takk 🙂 må bare spørre, hvordan er den i størrelsen? bruker S i 2xu tightsen, XS i nike.. hvordan er den i forhold?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg