Yoga

Nå skal jeg straks avgårde på Yoga, og i dag kjenner jeg at det skal bli ekstra godt. Jeg gleder meg til å roe helt ned, senke skuldrene og bare puste. Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg startet med disse yogatimene. Det er et vidudenerlig lite avbrekk fra hverdagen, og jeg føler det er en time hvor jeg bare kan fokusere fullt og helt på meg selv. 100% ego-tid, hvor ikke en gang tankene får lov å forstyrre. Det er vanskelig, og det er ikke alltid jeg klarer å blokkere ting ute under disse timene, men av og til går det, og det finnes faktisk ikke noe mer avslappende og befriende enn den følelsen. For meg er yoga det perfekte supplement til min treningsuke. 

Noen ganger er det godt å snu litt opp ned på ting, og se ting fra et annet perspektiv. Jeg tror det er utrolig sunt å stå litt på hode innimellom. Nå skal jeg momse i meg enda en mat-muffins, før jeg skal dra avgårde å møte Charlotte og Sara på Balanse Yoga og Pilates. De matmuffinsene er forresten helt nydelige, jeg postet akkurat et bilde av dem på instagram, og i morgen skal jeg legge ut både bilder og oppskrift til dere her på bloggen. 

 

Smiiiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Hei! Eg lurte på om du kunne skriva eit innlegg om kostholdet ditt, trening og korleis du klarer å ha så lav fettprosent året rundt?
      Kva som motiverer deg til trening og eit balansert kosthold?
      Kommer den lave fettprosenten av all turgåingen og cardioen du gjør? 🙂
      Du er ein stor inspirasjonskilde!!

    2. Hei. Så gøy at du har startet med yoga! Hvilken type yoga driver du med, er det en fysisk utfordrende variant, en flow-type eller en rolig og avspennende? Du har en inspirerende blogg! Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg